KK | 7

10K 289 42
                                    

Saçlarım rüzgarda özgürce uçuşurken dudaklarımı Sek'in kulağına yaklaştırdım.

" Daha gelmedik mi? "

Motorun gürültüsünü bastırabilmek için bağırarak sorduğum soruya aynı ses tonuyla cevap verdi.

" Çok az kaldı. "

Sabah uyandığımızda Sek birkaç telefon görüşmesi yapmış ardından apar topar evden çıkmıştık. Azra kahvaltıya kalmamız için ısrar etse de Sek gitmek için oldukça aceleci davranmıştı.

Yarım saattir ise yoldaydık ve acıkmıştım. Sek, bana sürprizi olduğunu söylemişti. Heyecanlıydım çünkü bu tarz şeyler ona göre değildi. Romantik erkek katagorisine en son girebilecek kişiydi belki de.

Nihayet Sek motoru durdurdu ve karşımızda ki villaya şaşkın bir bakış attım.

" Ne işimiz var burada? "

Cevap vermek yerine elimi tuttu ve gülümsedi. Villanın girişinde ki adam saygıyla ceketini ilikledi.

" Hoşgeldiniz Serkan Bey ve Efsun Hanım. "

" Hoşbulduk Sedat. "

Şaşkınlığım her saniye artarken bu adamın kim olduğunu ve adımı nasıl bildiğini merak ettim.

" Evin koruması " diye fısıldayarak beni biraz da olsa aydınlatan Sek'e kaşlarımı kaldırarak baktım.

" Burası neresi Sek? "

İki tarafı da ağaçlarla ve çiçeklerle çevrelenmiş bahçede yürüyüp villanın kapısının önünde durduk. Denize sıfır olan bu lüks evin sahiplerinin ne kadar şanslı olduğunu düşünmeye başladığım sırada Sek'in sözleriyle gözlerimi kocaman açtım.

" Yeni evimiz sarışınım. "

Ailemin durumu iyiydi ve lüks bir evde büyümüştüm fakat burası bambaşkaydı. İki yılımı geçirdiğim o çöplükten sonra bu cennetten bir parça gibi duran yerde yaşayacağıma inanamıyordum.

" Na-nasıl yani? "

Elimi sıkıca kavradı ve beni içeri sürüklemeye başladı.

" Çok açım, yemek yerken anlatırım. "

Üst kata geldiğimizde kocaman balkonun ortasında ki masada hazırlanmış olan kahvaltı sofrasına baktım. Özenle hazırlanmış sofra kusursuz görünüyordu.

" Bunlar ne zaman hazırlandı? "

" Sabah Sedat'la konuşuyordum. Bugün geleceğimizi, evin eksiklerini halletmesini ve güzel bir kahvaltı hazırlatmasını söyledim. "

Gülümsedim. Bizim birlikte olduğumuz süre boyunca Sek hep umursamaz, odun ve ultra kıskanç olmuştu. Beni sevse de bunu söylemek yerine hissettirmeyi tercih ederdi. İçinde ki düşünceli, kibar ve aşık adamın ayrıldıktan sonra ortaya çıkması büyük ironiydi.

" Bu ev ikimiz için fazla büyük değil mi? "

Çatalında ki zeytini ağzına atıp omuz silkti.

" Sen herşeyin en iyisini hak ediyorsun. "

Kıkırdayıp kafamı iki yana salladım. Söylediği cümleyi önemsiz bir şey gibi göstermek için çabalaması içerisinde eski Sek'ten hala parçalar taşıdığını gösteriyordu.

" Pekala, romantik çocuk. "

Sanırım onu biraz kızdırmak eğlenceli olabilirdi.

" Romantik ne demek? "

Karanlıkta KalanlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin