KK | 6

11.4K 317 28
                                    

'' Not bırakmış birde hanım efendi. Beni arama yeni bir başlangıç yap ha? Ulan ben seni asla bırakmam diyorum sen beni arama diyorsun. Ben seninle olabilmek için baba katili oluyorum sen yeni bir başlangıç yap deyip çekip gidiyorsun. Delirtecek misin sen beni amına koyayım!? ''

'' Yeter lan! Geldiğinden beri karı gibi dırdır edip duruyorsun beynim sikildi. Kız haklı seni terk etmekte valla. ''

Azra'nın bu ani çıkışıyla ikimizde şaşkınca ona baktık. Ben gülmemek için dudaklarımı ısırırken Sek bakışlarıyla dövüyordu onu resmen.

Sek'in beni burada bulabileceğini tahmin etmemiştim çünkü eski arkadaşlarımı tanımıyordu. Zaten beni Azra'nın evine girerken gören bir arkadaşından öğrenmiş yerimi. Çevresi çok genişti piçin. Geldiğinden beri yani yaklaşık yarım saattir evin içerisinde terör estiriyordu. Ben bir şey söylemeye cesaret edememiştim ama Azra nihayet ondan beklenecek bir çıkış yapmıştı.

'' Ne dedin sen? ''

Sek bunu öyle bir sesle sormuştu ki ikimizde korkuyla yutkunduk. Sakin fakat tüyler ürperten bir ses. Psikopat manyak.

Azra bana yardım et der gibi baktığında bende ona yürek mi yedin sen knk bakışlarımı atıyordum

'' Ben şey mi yapsam gitsem mi siz belki sevişirsiniz falan ha? Gideyim ben en iyisi. ''

Tam Sek'in yanından sıyrılıp kapıya ilerliyordu ki kolundan tutup bunu engelledi. Kolunu öyle bir sıkıyordu ki benim bile canım acımıştı. Alev çıkan gözlerini Azra'nın gözlerine sabitledi.

'' Efsun'un arkadaşı olmasan seni önce saatlerce becerip karı olmadığımı ispatlardım sonra da dırdırımı duymaman için kulaklarını kesip önüne atardım. ''

Sesi bunu gerçekten yapabileceğini belirtiyordu. Azra korkuyla ona bakarken müdahale etmem gerektiğini fark ettim. Hemen yanlarına ilerleyip arkadaşımın kolunu bırakmasını sağladım.

'' Sakin ol, Azra aklından geçenleri direk söyler. Kötü bir niyeti yoktu. ''

'' Her ne boksa. Yürü gidiyoruz.''

Cesaretimi toplayabilmek için biraz bekledim.

'' Ben gelmiyorum Sek. ''

'' Öyle bir seçeneğin yok. ''

'' Bak, anlamıyorsun. Biz birbirimizi tükettik artık. Hiçbir şey eskisi gibi olmayacak. Ben çok yoruldum, sen yorulmadın mı? ''

'' Senden vazgeçmemi istiyorsun. ''

Bu bir soru değildi ama yine de cevapladım.

'' Evet. ''

'' Bu imkansız. ''

'' Zor olduğunu biliyorum. Bir yıl boyunca sensiz uyandım her sabaha. Her gözümü açtığımda yatağın sol tarafına baktım önce, belki gelmişsindir diye. Ama yoktun. Hiç olmadın. Bundan sonra da olmayacaksın. ''

Kararlılığım karşısında omuzlarını düşürdü. Bu pes ettiği anlamına geliyordu sanırım.

'' O bir yıl boyunca yeniden senin yanında uyanacağım günlerin hayalini kurdum ben. Bunu elimden alma ne olur. Hiç değilse beraber yaşamaya devam edelim. İstersen iki yabancı gibi oluruz ama en azından güne senin o güzel yüzünü görerek başlayabiliyim. Başka türlü yaşayamam. ''

Düşündüm. O da çok acı çekmişti. O da özlemişti. Sanırım bu kadarını yapabilirdim. Zaten burada da çok fazla kalamazdım.

'' Tamam, kabul ediyorum. ''

Karanlıkta KalanlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin