KK | 27

3.2K 130 7
                                    

Şişenin ucunu bir kez daha dudaklarımın arasına götürerek biranın mayhoş tadının boğazımı yakarak vücuduma karışmasına izin verdim. Sandalyeye bağladığımız Nevzat'ın kıpırdanmaya başlamasıyla tüm dikkatimi ona verdim.

'' Uyuyan güzelimiz de nihayet kendine geldi. ''

Anıl'ın alayla söylediği sözlere sırıttık. Üçümüzde nihayet, hayatlarımızın bir şekilde içine sıçan bu heriften intikam alacak olmanın paha biçilmez keyfini yaşıyorduk. 

'' Ne oluyor lan burada! Neden bağladınız beni? ''

Sırıtarak ona doğru ilerledim. Sek ve Anıl ise odanın sol köşesinde duran masanın sandalyelerine oturmuş biralarını içerken beni izliyorlardı.

'' Şşş sakin ol hayatım. Tüm sorularının cevaplarını alacaksın. ''

'' Seninle aynı tarafta olduğumuzu sanıyordum. ''

Babamı öldürene kadar öyleydik seni pezevenk.

Tam sandalyesinin önüne geldiğimde boylarımızı eşitlemek adına bacaklarımı kırarak hafifçe çömeldim. Elaya çalan gözlerinde korkuyu görmek sadistçe bir şekilde hoşuma gitmişti.

'' Emrah Yıldırım. Bu isim sana tanıdık geliyor mu? ''

'' Bu da nereden çıktı şimdi? ''

Bu aptal herif cidden öldürdüğü adamın kızı olduğumu bilmiyordu. Sanırım ona öğretmem gerekecekti.

Neredeyse bitmiş olan bira şişesini yere vurarak kırılmasını sağladım. Elimde kalan kırık şişenin keskin camını sol bacağına saplayıp ileri geri oynatarak hatırı sayılır bir kesiğe sebep oldum. Acıyla inlerken bakışlarını kanların fışkırdığı bacağından uzak tutmaya çalışıyordu.

'' Sorularıma doğru ve net cevaplar istiyorum Kuzuzade. Sabrımı sınama. ''

İniltiler arasında zorlukla konuştu.

'' Bunu düzgünce söylemek yerine neden bacağımı kestin lan? ''

Omuz silktim.

'' Bilmem, canım istedi. Eğlenceli değil miydi ama? ''

Odanın bir ucundan Anıl'ın umursamaz tondaki sesi duyuldu. 

'' Ben eğlendim. ''

Ona göz kırpıp tekrar adamımıza yoğunlaştım. Beklentiyle ona baktığımı fark edince sorumu cevapladı.

'' Her işimize burnunu sokan şerefsizin tekiydi. Geçen gün yapılan ve kazanmamızın şart olduğu ihaleden inat edip çekilmeyince bende fişini çektim. ''

Bende o fişi senin götüne sokacağım.

Vücudumda biriken tüm sinir ve nefretin toplandığı sağ yumruğumu sıkarak sertçe suratına geçirdim. Sandalyeyle birlikte yere düşerken Anıl ıslık çalmıştı. Sek ise gururla bana bakıp mırıldandı.

'' Aferin kızıma. ''

Hızımı alamayıp sandalyeyle birlikte yere düşen kafasına tekmemi indirdim. Dağılmış suratına doğru yüzümü yaklaştırıp gözlerinin içine bakarak konuştum.

'' Karşında Emrah Yıldırım'ın kızı Efsun Yıldırım duruyor. Ve sana babamı öldürmenin bedelini sike sike ödetirken hatırlayacağın son şey, yine benim yüzüm olacak. ''

Ağzında ki kanı püskürterek korkuyla konuştu.

'' Ben bilmiyordum. Bilsem yapmazdım Efsun özür- ''

Karanlıkta KalanlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin