GIZLI GÜÇLER

15 2 0
                                    

Selam! Fantastik derken ciddi olduğumu söylemek isterim. Bu hikayeden sonra işin gerçekten fantastiğe sardığını anlarsınız. Hikaye böyle daha iyi oldu gibi. Görüşleriniz neler? Neyse. Umarım beğenirsiniz. Vote ve özellikle hikaye yorumlarınızı bekliyorum!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Artık yetimhanedeyim. Yapacağım hgç bir şey yok. Yetimhanenin müdiresi Bayan Parker, bana yatakhanede beraber kalacağım kızları gösterdi. Ve onların yanına gidip tanışmamı da emretti! Bu kadından pek hoşlanmadım açıkçası. Yüzünde en ufak bir gülümseme emaresi yok. Sürekli somurtuyor. Ve bana pis bakışlar atıp duruyor. Bütün bunlar gerçek mi, yoksa ben mi abartıyorum bilemiyorum. Zamanla göreceğiz. Şimdi gelelim en zor kısma. TANIŞMA FASLI ! Oldum olası nefret ederim tanışmaktan. Önce seni bir süzek gibi süzer süzer süzer, sonra küçümseyici bakışlar atarlar. Bu hep böyledir. Ama yapacak bir şey yok. Bayan Parker'ın emri böyle!

"Şey... ımm... merhaba ben Alice."

"Ben de Emily. Tanıştığımıza memnun oldum. Bu Jeniffer. Ve bu da Melody."

Toplam 3 kişiler demek. Bu da odada 4 kişi kalacağımız anlamına gelir. Emily gerçekten sıcak kanlı bir kız. Jeniffer ve Melody biraz çekingen görünüyor ama bu anlaşmamıza engel değil.

"Tanıştığımıza memnun oldum." dedim en sevimli yüz ifademi kullanarak.

"Biz de."

Emily bana yatacağım yeri gösterdi. Onun yattığı ranzanın üst katı. Bu işe çok memnun oldum. Emily'e kanım kaynadı ama henüz diğerlerine ısınamadım. Şans benden yanaymış gibi görünüyor.

Bu sırada bir zil çalmaya başladı. Okul zili gibi bişey.

"Bu yemek zili. Hadi biz de gidelim." dedi Emily.


Hiç de fena bir fikir değil. Midem kazınıyor. Son 24 saat içinde meyve suyundan başka bir şey yiyip içmediğime göre...
Yemekhane 100 kadar kızın bağrış çığrışlarıyla, çatal kaşık sesleriyle dolup taşıyor. Bu gürültüde nasıl yemek yenir anlamıyorum. Etraf panayır yeri gibi. Emily şaşırdığımı anlamış olacak ki " Burası her zaman böyledir. Yakında alışırsın" gibilerinden bir şey söyledi. Sıraya geçtik. 15 daika da sıranın bize gelmesini bekledikten sonra nihayet yemekleri alabildik. Yemekte mercimek çorbası, bir çeşit et yemeği ve pilav vardı. Tatlı olarak da puding. Anlaşılan şans devam ediyor!

Yemekten sonra tenefüs olurmuş. Aslında okul devam ediyormuş. Ama ben öğlen geldiğim için sabahki dersleri kaçırmışım. Hepsini Emily anlattı. Açıkçası sabahki dersleri kaçırdığım için pek üzülmüş sayılmam.

"Sırada Bayan Patherline 'ın dersi var. Süpriz sınavlar yapma konusunda oldukça maharetlidir. Sonunda tarihten kalacağıma adım gibi eminim. Neyse. Benim yanımda
boş yer var . Geçen hafta Petty oturuyordu. Ama şimdi sen oturacaksın."

"Peki ona ne oldu, yani Petty'e?"

"Onu yeni ailesi götürdü."

"Yeni ailesi mi?"

"Evet. Her hafta Cuma günü buraya çocukları evlad edinmek isteyen aileler veya çiftler gelilor. Istedikleri özellikleri barındıranları bir haftalığına yanlarına alıyorlar. Bu hafta içerisinde çocuğun aileyle uyumlu olup olmadığı gözleniyor. Uyumluysa çocuk onlarda kalıyor. Uyumlu değilse tekrar yetimhaneye bırakılıyor."

"Petty uyumluydu ve onu aldılar mı yani!?"

"Evet. Ama o her zaman bir ailenin parçası olmak isterdi. Onun adına sevinmeliyiz."

Onu istemeden üzdüm galiba. Çok kötü hissediyorum.

"Neyse, hadi gel. Nerdeyse gelir."

Yanına oturdum. Bayan Patherline da hemen sonra geldi. Beni hiç görmemiş gibi yerine oturdu. Dosyasını kurcalamaya başladı.

"Alice Rainy!"

"Evet, benim."

"Aramıza yeni katıldın galiba, hı?"

Bu kadın çok tuhaf. Bir cadı gibi. Cadı gibi konuşuyor, cadı gibi gülüyor ve cadı gibi görünüyor! Uzun burnundaki yeşilimsi ben de cabası. Kusmak istiyoruuuum!!!
Bu sırada Melody sırama bir not bıraktı. Kat kat katlanmış bir kağıt parçası. Üstünde Kimseye Gösterme! yazıyor. Sıranın altında yavaşça açmaya başladım. Notta aynen şöyle yazıyor :

Tenefüste seni lavaboda bekliyoruz. Anlatacaklarımız var. Galiba sen de bizden birisin. Gizli güçler harekete geçmeden sana anlatmalıyız. Önlemini almalısın. Çok geç olmadan gel. Tenefüste görüşürüz!

Ne? Hiç bir şey anlamadım. Ne demeye çalışıyor? Gizli güçler de ne, neden çok geç olmadan,ne için çok geç olacak, ve gizli güçler ne?! Bunlar benimle dalga mı geçiyor! Bir sorun varsa Emily bana söylerdi. Eğer gerçekten dedikleri gibi bir şey varsa Emily neden bana anlatmadı?

Tamam, tenefüste yanlarına gideceğim ama şu "Ilk Gün" şakalarından biriyse bu, ikisini de; Melody'i de Jeniffer'ı da boğazlarım!!!

YETIMHANE (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin