--- Zpět v Paříži ---
Je ve mně nahromaděno tolik emocí najdednou. Je mi tak líto, že to končí, že se s holkama uvidím třeba jen jednou za rok, některé třeba neuvidím už vůbec. Bylo to tam fajn, moc fajn. Mám spoustu krásných, nezapomenutelných zážitků, a to jen díky partičce lidí, ale hlavně díky Lesliee. Ale na druhou stranu jsem ráda, že už jsem doma. Všechno mu ho tam připomínalo, hlavně jsem ze sebe nemohla vydat emoce, protože to prostě nešlo. Nemohla jsem před holkama brečet, prostě jsem musela hrát, že už je to v pořádku. No, ale není...
Ale když se to tak vezme, jsem vlastně ráda, že už jsem doma. Chyběla mi Becky, Jay a Deneris, ale i mamka s taťkou.
--
Vcházím do letištní haly, už i s kufrem, a vidím někoho, jak ke mně běží. Ano, samozřejmě, Becky. Vrhla se mi okolo krku, a já jí objala zpátky.
Tak stašně moc se mi po tom bláznovi stýskalo...Za ní pomalu kračela mamka s Jayem v ruce. Taky jsem jí objala, a pak si na ruku vzala Jaye.
"Ahoj Lilo!" Řekla mi mamka.
"Ahoj."
"Tak jak tam bylo?" Přidala se Becky, když jsme šli směrem k autu.
Drž se, drž se.
"Super!" Odpověděla jsem.
"Tak to jsem ráda, že se ti líbilo." Řekla mamka, a vzala si zpět na ruku Jaye.
Došli jsme k autu, a nasedli jsme.
Sedla jsem si dozadu s Jayem.
Cesta nebyla dlouhá, a už jsme stáli před domem. Becky u nás dnes bude spát, perfektní příležitost, jak jí všechno říct. Ale co když mi nebude věřit? Mám tu fotku, a mám fotku i toho města, na které jsme se dívali ze střechy.... ach, všechno mi ho připomíná. Teď už jsem doma, tak snad se to zlepší.
Vysprchovala jsem se, mezitím co si Becky hrála s Jayem. Vzala si černé legíny a bílé tílko.
Šla jsem zpět do pokoje, a slyšela, jak s někým mluví po telefonu.
"Dobře. Platí." Hned jak jsem vešla do místnosti, hovor típla.
"Kdo to sakra byl?"
"To je jedno." Odpověděla.
Kdyby to byl nějakej její objev, tak se usmívá, a řekne mi to. Ale co to bylo teď?
Ne, nemám sílu na to, něco řešit, ne dnes.
Vybalila jsem si, pokecala s Becky, a sedla si k ní na postel. Jo, teď nebo nikdy. Řeknu jí to.
"Víš..."
Řekla jsem jí celý příběh, řekla jsem jí úplně všechno. I to, že mě políbil, to jsem totiž holkám neřekla. Pak jsem jí ukázala fotky, a ona mě obejmula, a utěšovala mě. Protože celé vyprávění se neobešlo bez slz. Ale bylo to divné. Ona se tomu vůbec nedivila. Vůbec.
"Lilo, uděláme si fajn večer, hlavně na to nemysli, ano?" Řekla, a utřela mi slzy.
Došly jsme si pro pití, a mamka nám k večeři udělala domácí pizzu, tak jsme si jí vzaly nahoru, a pitím, čokoládou, pop-cornem, a sposty dalšími věcmi.
"Málem bych zapomněla." Vyhrkla jsem, a plácla se do čela.
Šla jsem do kufru, a vyndala z něj tašku a šla zpět na postel. Koupila jsem totiž Becky tričko v Hollistru, a náramek nejlepši kamarádky.
"Tady jsem ti něco přivezla."
"Awww, děkuju zlato." Předala jsem jí tašku a obejmula jí.
Celý večer jsme potom sledovaly filmy, lakovaly si nehty, zpívaly, a prostě si užívaly.
Vzbudil nás budík v sedm, tedy spíš jen mě, a musela jsem si vyfotit Becky, jak vtipně spí. Fotek, kde Becky spí, už mám opravdu dost, ale neví o tom.
Po chvilce jsem jí vzbudila. Náš plán byl jasný. Oblečeme se, a půjdeme do kavárny pro kobilhy a kafe, a sedneme si do města, a budeme snídat.
Šla jsem si do šatny pro černý džiny a bílou mikinu přes hlavu a trošku jsem se namalovala, vyčistila zuby a šla jsem zpět do pokoje, a do koupelny po mně šla Becky.
Vzala jsem si mobil a peníze, a šly jsme.
Koupily jsme si oříškové laté s čokoládou a dva muffiny, pro každou. Nechaly jsme si to zabalit, a šly na naše místo. Na nábřeží, pod strom. Na to misto už spolu chodíme dobrých deset let, a pořád nás to neomrzelo.
"Lilo, já věřím, že si Tě Louis najde. Nebo ty najdeš jeho. Ale jako, nebyl opilý, takže Tě políbil dobrovolně, a on snad nelíbí holky na potkání, no ne? Lil, věř tomu."
"Ne, nemáš pravdu Becky. Já ani nevím, jestli ho chci ještě vidět. Vždyť jenom to, že jsem si omylem pustila 1D písničku mě dokázlo rozbrečet."
----------------
Ahoj! Další kapitola je tu, dofám, že se vám líbila. :)
Omlouvám se za připadné chyby.
Mám rozepsané dva další příběhy, a až budu mít u každé 3 kapitoly, taj je začnu přidávat :)
Mám vás ráda ❤
ledarenda