Something new

108 8 0
                                    

Ahoj! :)

Jsem zpět s druhou kapitolou, tak dofám, že se bude líbit.

V médiích máte fotku Tiny, Jasmine a Teri.
Zatím se ještě nedostanete k podstatě příběhu, ale počítám že tak ve 3.-4. kapitole už snad ano. :D

Enjoy ❤

-----------------------------------------
V autobuse jsem seděla s Tinou. Vážně moc si spolu rozumíme. Dozvídaly jsme se o té druhé další a další nové věci.

Takže Tina dodělala maturitu, a tohle dostala od rodičů jako dárek k maturitě. Bydlí ve Finsku, její rodiče mají nějakou firmu a má mladší ségru, Nicolette, které je 15, takže jsou nejen sestry, ale také nejlepší kamarádky.

Cesta na hotel, no, tomu se ani nedá tak řikat, nám utekla hodně rychle. Když jsme dojeli k domu, který nám má sloužit jako kolej a škola zároveň, všem nám spadly brady. Před námi stál nádherný, moderní dům, okolo něhož se rozkládaly obrovské zahrady, a za domem byl bazén. Když jsme všichni vystoupili z autobusu, rozdali si kufry, tak přišlo na řadu rozdělování pokojů. Pokoje byly jen po čtyřech, takže ke mně s Tinou musí ještě nějaké dvě holčiny jít.
Rozhlédly jsme se, a každá z nás uviděla jednu holčinu stojící mimo všechny, obe dvě byly opravdu nádherné. Já šla směrem k té menší, která má nádherné, velké, pronikavé, modré oči. Kratší hnědé vlasy měla stažené v culíku. Moc jí to sluší.

Nemám problém za kýmkoliv přijít, a bavit se s ním, jsem člověk, co když někam přijde, tak hned má 3000 kamarádů, takže jsem šla i za ní.

'Ahoj....eee?' Řekla jsem, a usmála se.
'...Teri. Jmenuju se Teri.' Řekla bez náznaku úsměvu.
'Ahoj Teri, já jsem Lila.' Zkusila jsem to znovu.
'Ahoj Lilo.' Odpověděla, tentokrát už s úsměvem.
'Máš s kým být na pokoji Teri?' Zeptala jsem se.
'Ehm, no... ne.'
'Super, chceš být s námi?' Zeptala jsem se, a ukázala na mě a na Tinu.
'Tak jo. Třeba.' Zvedla kufr ze země, a šla za mnou. Po chvilce k nám přišla i Tina s tou druhou holčinou. Má krátké, hnědé vlasy s ombré na konečkách, je hubenějši postavy ale vysoká. Také moc krásná.

'Tino, tohle je Teri, a bude s náma ano? Teri, tohle je Tina.' Představila jsem holky, a pak Tina představila mě a Jasmine, tu vysokou krásku.
Holky byly moc sympatické.

Přiřadili nám pokoj na konci druhého patra, takže máme krásný výhled na zahrady. Nějací kluci nám pomohli vynést kufry, a šly jsme si prohlédnout pokoj. Byl nádherný, na každé straně byla jedna manželská postel, u kterýcb byly noční stolky. Naproti dveřím byla dvě francouzská okna, hah, alespoň něco domácího, a mezi nimi byl pracovní stůl, za každým rohem pokoje, když se do něj vejde, jsou dvě velké skříně, a za pravou skříní je vchod do koupelny, která sje mimochodem taky naprosto dokonalá.

S holkama jsme se domlouvily, jak budeme spát. Naše domlouvání nemělo dlouhé trvání. Každá souhlasila s tím, že já budu ležet s Tinou a Jasmine s Teri na druhé straně.

Po chvilce se na nás přišla podívat naše vedoucí. Každý pokoj měl svého vedoucího, každý vedoucí byl zároveň lektor toho pokoje.

Divila jsem se, proč k nám jde další holka, když už máme plno, ale ta údajná holka se představila jako lektorka. S holkama jsme dočela čuměly. Tak mladá a už lektorka?! Měla černé vlasy někam k zadku, modré oči a byla celkem vysoká.

'Takže ahoj holky. Jsem Lesliee,je mi 23, a jsem vaše lektorka. Jelikož vy jste tu nejstarší holky, a nebude s vámi tolik práce, a já jsem tu nejmladší lektorka, tak mě přiřadili k Vám. Doufám, že si budeme rozumět, a užijeme si spolu těch 14 dní. Tak, něco mi o sobě řekněte. Budu ráda,když si budeme tykat.' Řekla Lesliee, a nám chvíli trvalo, než se vzpamatujeme. Jelikož jsem poněkud komunikativní a společenský člověk, tak jsem začla o sobě vyprávět první.

Stay with me | L.T. | CZKde žijí příběhy. Začni objevovat