Ahoj! Tak jsem tu už se třetí kapitolou! V téhle kapitole se ještě nedostaneme k ději, ale v té další? Určitě ano!! :)
Enjoy ❤
-------------------------------------------------
Ráno nás budila Teri, ta jediná nic nepila, takže asi jako jediná slyšela budík.
Podívala jsem se na holky. Jasmin vypadala docela v pohodě, ale za to Tina, ta nebyla moc v pohodě.'V pohodě holky?' Zeptala se nás Teri.
'Docela jo.' Odpověděla jsem, a usmála se.
'Už nebudu pít!' Řekla Tina a narazila hlavou do polštáře. My s holkama jsme se začaly smát.
'Docela jsi to tam včera rozjela Tino.' Předhodila Tině Teri, ta jediná si to asi dobře pamatuje.Šla jsem na balkón, abych se trochu probrala. Venku bylo fakt nádherně teplo. Opřela jsem se lokty o zábradlí a kochala se výhledem na rozsáhlé zahrady a Montreal.
Když jsem šla zpět dovnitř, zamířila jsme ke skříni. Vyndala jsem si čisté spodní prádlo, šedé tílko a džínové kraťasy, které mají krajki na nohavičkách.
S hromádkou oblečení jsem zalezla do koupelny. Svlékla jsem si pyžamo a stoupla si pod sprchu. Doufala jsem v to, že kapky studené vody mě částečně proberou. A docela to zabralo.
Vyčistila jsem si zuby, a když jsem se malovala, už se sprchovala Jasmine. Kdyby jsme tam totiž byly každá půl hodiny, nevím jak by jsme všechno stíhaly.Když jsem vešla zpět do pokoje, krásně to tam vonělo. Nedalo mi, abych se nezeptala jaký parfém tu tak krásně voní.
'Ty jo. To krásně voní. Co to je?' Zeptala jsem se.
Teri mi na to odpověděla ' J'adore. Od Diora.'
'Wau, nádherně to voní!'
'Už jí tam mám jen trochu, stejně si chci jít zítra, jak máme to volno koupit novou. Jestli chceš, klidně ti jí dám.'
'Vážně?'
'Jasně.' Řekla Teri, šla ke mně, a podala mi tu voňavku a usmála se.
'Děkuju moc!' Vypískla jsem radostí a obejmula jí.Když už jsme byly všechny umyté a připravené, tak jsme se tak nějak dohodly, co asi budeme dnes potřebovat. Každá jsme si do batohu vzaly nějaké psaní potřeby, sešit, učebnice, které jsme dostaly při příjezdu a peněženku a telefon.
Vyšli jsme z pokoje, a šli jsme do pokoje Lesliee. Zaklepali jsme, a Lesliee nám přišla hned otevřít. Na to, kolik toho včera vypila, vypadala sakra dobře. No, asi zkušenosti.
'Pojďte dál.' Řekla, a usmála se.
Vešly jsme dovnitř, a posadily se na postel.
'Taaak, dneska to vidim asi tak, že se budeme dopoledne ješte seznamovat, prostě mluvit anglicky, a odpoledne si dáme nějakou gramatiku, a pak půjdeme do bazénu, jo?'
Všechny jsme souhlasily. Domluvily jsme se, že dopoledne budeme na balkóně, jelikož tam je hezký stín, ale budeme venku, a odpoledne půjdeme ke stolům u bazénu.Seděly jsme na křeslech, buď mluvily o sobě, nebo poslouchaly ostatní. Uteklo to vážně rychle. S holkama jsme si v mnoha směrech docela podobné.
Když už jsme měly hlad, tak jsme si nechaly věci na pokoji u Lesliee, vzaly jsme so jen telefon a peněženku, a šly jsme do hotelu vedle na oběd. U nás nemáme wifi, takže se mi automaticky připojila na ten hotel kam jsme šly na oběd, a uviděla totálně zaspamovaný všechny sociální sítě od Becky. Sakra! Já jí nedala vědět, že jsme tady. No nic.
Šla jsemna chvíi na stranu od holke, a přes FaceTime vytočila její číslo.
'Liliano?!?!' Ano, takhle mi říka, když je na mě naštvaná, i když se jmenuju jenom Lila.
'Becky promiň! Neměla jsem wifi, až teď.'
'No dobře... Tak jak tam je?'
'Paráda. Jsem na pokoji s Tinou, Teri a Jasmine. Jsou to prima holky. A představ si, naše lektorka se jmenuje Lesliee, a je jí jenom 23! Takže jako v pohodě. Co ty doma?'
'Ale jo. Včera jsem potkala Felicitè.' Felicitè ja naše kamarádka z dětství, ale vídáme se strašně málo, protože bydlí mimo Paříž, a jezdí tam je občas.
'To je fajn. Hale Becky, už budu muset končit, zavolám ti zítra před koncertem, ano?'
'Jo jasně, mám tě ráda. Pa.'
'Já tebe.'
Vrátila jsem telefon zpátky do kapsy, a šla k holkám, které si nandavaly na talíř jídlo. Já si vzala nějaké řezané vepřové maso, hranolky a dresing. A jako vždy, k pití ledový čaj.