Noroc ca era duminica altfel aveam din nou probleme cu doamna Morgan. Cred ca Christian a vorbit cate ceva cu Nate aseara deoarece dimineata m-a lasat sa dorm mai mult si m-a trezit cu o cana din ceaiul meu preferat, clatite cu sirop de arţar si capsuni, toate astea servite la pat. Nu cred ca am sa ma revansez vreodata pentru tot ce face pentru mine.
-Ce s-a intamplat aseara Tam? Erai sfâsiata cand te-a adus Nate in casă. Nu a vrut sa-mi spuna nimic din ce s-a intamplat, m-am speriat foarte tare.(Imi spune cu o fata foarte ingrijorată)
- I-am spus tot Christian. I-am spus tot!
-Ma bucur briosel ca incepi sa ai din nou incredere in oameni. E timpul sa stralucesti cu adevarat.
-Nu, nu e vorba de incredere in oameni. Nu stiu Christian. Sunt speriata, nu stiu ce se intampla de data asta dar simt ca mergem prea repede.
-Tam, tu il iubesti pe băiatul asta?
-Nu stiu, nu am mai simtit asta de mult. Nu stiu!
-Tam, trebuie sa-i dai o sansa. Lasa-te cucerita de el. Trebuie sa inveti sa iubesti din nou. Nu poti sa dormi toata viata in subsolul casei mele atunci cand eu ma voi casatori.
-Hei, in prezent tu dormi in casa mea. Ai grija, poate te trimit in spălatorie!
Nu aveam statrea pentru o zi plina de activitati dar Christian voia cu orice pret sa ne distram ca atunci cand eram copii. Avea un intinerariu bine pregatit, o zi la parcul de distractii iar apoi la cinema. Am fost aproape luată pe sus pana acolo. Aveam o stare jalnica dar mi-am revenit odată ajunsă in parcul de distractii.
Ne-am dat in toate carasulele, am intrat chiar si in casa groazei. Am iesit mai terifiata de acolo decat dupa vizionarea filmului SCREAM, cum pot copii astia sa intre acolo? Cea mai mare surpriza a fost insa filmul. Christian a hotarat sa mergem la un film animat, am mers la Frozen. Parea ca suntem bonele copiilor din sala de cinema. Ne-am distrat ca atunci cand eram copii. Nu mi-am dat seama pana acum ce dor mi-a fost sa ies in oras, sa rad si sa simt mirosul vietii. Christian pare sa-mi salveze viata din nou. Nu o sa-i pot multumii niciodata suficient.
-Iti multumesc mult pentru tot Christian! Doamne incep sa cred ca esti un fel de inger pazitor, al meu. Mereu esti acolo unde trebuie cand trebuie, fie ca e vorba de probleme cu legea sau doar ca sa-mi alungi singuratatea. Nu stiu ce as fi acum fara tine sau ce m-as face daca ai decide sa pleci si tu! (Spun eu in timp ce ne indreptam spre casa. Vorbeam sincer cu el. Oricat de mult ne tachinam si radeam unul de celalalt, intr-un fel stiam ca va fi mereu langa mine)
-Stii ca o sa fiu mereu acolo pentru tine Tam! Esti sora mai mica pe care nu am avut-o si sincer nu puteam sa cer una mai buna. Si tu m-ai salvat pe mine. Nici eu nu as fi ce sunt acum daca o razgaiata cu inima mare nu se decidea sa se imprieteneasca cu un tocilar bolnavicios. Te iubesc si iti vreau binele dar...
-Dar ce, Christian?
-Nimic, hai sa ne grabim.Pare ca va incepe ploaia.
Am mers in liniste pana acasa, amandoi ne gandeam la alte lucruri. Uneori chiar ma intreb cat de afectat este el defapt de decizia lui Nicole. Oare este el, mult mai ranit decat lasa sa se vada?! Ajunsi in fata apartamentul meu, gasim o cutie de pizza.
-Ce Dumnezeu, Christian ai comandat pizza si ai uitat de ea? spun razand de situatie
-Nu, cum as putea uita daca as comanda pizza. Ar fi o crima impotriva umanitatii.
CITEȘTI
Complicated
FanfictionPuteam sa fac multe lucruri altfel. Am mii de regrete, de frustrari, de amintiri care nu-mi dau pace,dar tu nu esti unul dintre ele, dintre regretele mele. Esti doar o amintire frumoasa, o amintire indepartata, pe care voi reusi, candva, sa o uit de...