Daca nu se auzea piuitul de la telefonul meu. L-am ridicat de pe birou si l-am privit cu curiozitate, nu stiam cine mi-ar putea trimite mesaje la ora asta!
"Noapte buna! Vreau sa-ti spun din nou cat de bine m-am simtit in seara asta, sper ca si tu la fel! xo.xo"
Era de la Nate! Ma simteam ca o scolarita care primea un mesaj lipicios de la crush-ul ei. Nu pot sa mint, mi-a placut ca s-a gandit la mine. Ma incanta gandul ca sunt ultima persoana la care se gandeste inainte sa adoarma. I-am urat si eu noapte buna si m-am dus la culcare cu cel mai mare zambet al meu. Stiam ca aveam sa dorm mult mai bine acum.
O dimineata ploiasa, Brooklynul arata mai urat ca niciodata pe ploaie. Asteptam zapada. Mai era o luna pana la Craciun si, imi doream un Craciun alb! M-am inderptat spre bucatarie cand, un miros de caltite si cafea mi-a inseninat dimineata! Aaaaa, Christian a facut clatite, ma asteptam sa ma urasca dupa seara trecuta! Am dat fuga in sufragerie unde, ce sa vezi? Christian era impreuna cu fata de aseara, asezau masa. Masa pentru trei.
-Buna dimineata! (spun eu putin sceptica)
-Buna, imi spune Christian zambind, mandru de socul de pe fata mea. Tamara, ti-o prezint pe Cho, Cho ti-o prezint pe sora mea mai mica, Tamara. (ne face prezentarile. M-am simtit bine cand m-a prezentat drept sora lui)
-Buna dimineata, imi spune Cho cand imi intinde mana. Imi pare rau ca sunt aici pe neanuntate, Christian a insistat.
-Buna, e in regula. Ma bucur ca, Christian are prieteni. Mai ales daca e vorba despre o fata. (Am zambit ironic, uitandu-ma in directia lui)
-Bine doamnelor, micul dejun e servit!
Nu am mai facut niciun comentariu, eram lihnita si Christian e un zeu al clatitelor. M-am asezat la masa. Urma un mic dejun interesant. Christian s-a asezat in capul mesei, in partea opusa mie iar Cho langa el. Nu pot sa zic ca mi-era antipatica doar ca, mi se pare prea devreme pentru o noua relatie in ceea ce-l priveste pe Christian. Am ramas cateva minute privindu-i! Ea, era o bruneta frumoasa, cu trasaturi placute desi duce putin spre Japonia sau China. Christian si Cho, semanau putin, in fond amandoi aveau trasaturi atipice dar erau frumosi. M-am uitat la ei cum isi zambesc si isi fac ochi dulci. Ma intrebam daca eu si Nate aratam la fel atunci cand suntem impreuna. Stai de ce ma intreb asta? Relatia noastra e... diferita de a lor. Am terminat de mancat si ne-am indreptat spre canapea.
-Si, Cho am auzit ca vrei sa vii la Universitatea din Brooklyn. Te intereseaza schimbarile climatice sau mai mult plantele?
-As vrea sa ma specializez in plante.Imi plac mult provocarile, vreau sa studiez plantele exotice, sa vizitez lumea in cautarea lor!
-Minunata idee dar cam periculoasa daca ma intrebi pe mine.
-Poate dar, mie mi se pare fascinant.
-Scuza-ma ca te intreb dar, te-ai nascut aici sau vii de undeva din Asia?
-Nu, e ok! Parintii mei sunt din Japonia dar, ei s-au nascut in Anglia. Acum 10 ani ne-am mutat in Manhattan. Tata a avut o afacere dar din cauza crizei, a pierdut-o! Si asa, am ajuns aici, in Brooklyn!
-Imi pare rau ca ai ajuns in cartierul damnatilor! (eram la fel de sceptica, desi era frumoasa simteam ca este la fel ca si fosta logodinca a lui Christian. Crescuta in puf si care va fugii din Brooklyn cu prima ocazie ivita)
CITEȘTI
Complicated
Hayran KurguPuteam sa fac multe lucruri altfel. Am mii de regrete, de frustrari, de amintiri care nu-mi dau pace,dar tu nu esti unul dintre ele, dintre regretele mele. Esti doar o amintire frumoasa, o amintire indepartata, pe care voi reusi, candva, sa o uit de...