M-am decis. Aves dreptate, e alegerea mea. M-am intors cu fata spre el, l-am privit si mi-am inabusit un suspin.
-Nu-l cunosc pe barbatul din ultima ora. Vreau sa fiu cu cel din ultimele doua luni, nu cu cel din seara asta. Spune-i sa ma caute daca il vezi!(m-am intors si am intrat in cladire, am izbucnit intr-un plans cu spasme. Am auzit inainte de a inchide usa cateva injuraturi in barba apoi o bubuitura puternica iar apoi... liniste semn ca Nate plecase)
Eram sleita de puteri cand am ajuns in apartament. Pana eu m-am schimbat, Christian mi-a pregatit cada. Christian era o binecuvantare in viata mea! Am facut o baie lungă, mi-am imbracat pijamalele mele cu pinguini si am adormit plangand. Eram dezamagita de Nate! Duminica mea a fost ingrozitoare, Christian s-a oferit sa-si amane intalnirea cu Cho dar am refuzat, mă puteam descurca si singura. Mi-am luat cutia cu inghetată si am inceput sa ma uit la seriale. Nu, nu la cele romantice, la seriale cu criminali. Ma linistea si imi dadea idei! Eram complet singura. Am auzit o bataie la usa asa ca am strigat:
-Christian, foloseste-ti cheia daca nu esti el atunci, pleacă!!(dar in loc sa se opreasca, a continuat. M-am ridicat injurand in barba si am deschis usa)
-Ce mama naibi... Daniel? Ce cauti tu aici?
-Ăă, buna. Daca deranjez eu pot să... să plec...(spune el stanjenit datorita reactiei mele)
-Nu, nu, intra. Eu... eu credeam ca e din nou portarul care... lasa. Intra, iti fac un ceai?
-Sigur. Multumesc(am pus ceainicul pe aragaz si m-am intors in living. Daniel era foarte concentrat la laptopul meu. Arata asa de... matur si destept)
-Si, ce te aduce pe aici?(am spus cand ma asezam langa el)
-Poi m-am intalnit cu Christian si iubita lui. Imi luam o cafea de la Starbucks, ma pregateam sa fac cateva cercetari despre muntii Stancosi si, l-am intrebat de tine. Nu te supara pe el, defapt, eu am insistat sa-mi spuna ce s-a intamplat si ei bine... Imi pare rau de iubitul tau, am adus ciocolată!(a spus toate astea pe nerăsuflate apoi a scos din geanta sa de umar doua cutii de ciocolata: Lindt si ciocolata cu menta. OMG E ASA DE DRAGUT. De unde stie ca sunt preferatele mele?)
-Multumesc pentru grija ta. Ador ciocolata pe care mi-ai adus-o!(am zambit apoi m-am dus sa-i aduc ceaiul.)
-Eu, ăăă am venit doar sa-ti aduc astea. O sa te las daca vrei sa fii singura...Nu vreau sa te deranjez sau sa te stanjenesc...
-Nu vreau sa pleci! Ai vrea sa ramai si sa ne uitam impreuna la seriale?(am prins eu curaj sa-i spun. In fond putea fii o companie placuta)
-Sigur, a zambit el. La ce ne uitam?(s-a facut comod pe canapea)
-Poi ma uitam la Supernatural dar daca nu-ti place, putem alege altceva...(am spus in timp ce ma asezam langa el. Poate un pic prea aproape)
-E perfect. Si mie-mi place. Defapt, de asta ma uitam asa atent la laptopul tau. E un episod pe care nu l-am vazut.(a spus el cu incantare pentru ca amandoi eram fani SUPERNATURAL)
Am inceput sa ne uitam amandoi, el isi sprijinea mana pe spatarul canapelei, exact dupa forma spatelui meu. Eram amandoi captivati de film. Am inceput sa mancam din ciocolata adusa de el, ba chiar la un moment dat, am inceput sa mancam unul din mana celuilalt. Era erotic si romantic in acelasi timp. Era.... ahh asa de diferit fata de restul timpului in care noi ne-am cunoscut.
-Nu esti un nemernic!(m-am trezit eu spunand in timp ce-i urmaream trasaturile. Aveam parul brunet, lung pana la umeri si carliontat, ochii albastrii ca un ocean, nu prea inalt de statura si un pic palid, cu un aer aristocrat. Era chiar frumos, niciodata nu l-am privit asa pe Daniel)
-Adica?(imi spune razand amuzat)
-Adica mereu erai asa de enervant si ahhh, ma scoteai din minti. Jur ca uneori imi venea sa te tranaform intr-un cadavru si sa fac ca totul sa para un atac de animal.(am spus eu razand)
-Sa stii ca nici tu nu ai fost o bomboana tot timpul! Defapt, noi chiar semănăm. Poate de aia ne-am urat asa mult pana acum!
-Probabil. Imi place relatia noastra de acum. Hai sa nu ne mai certam!(am spus eu zambindu-i)
-Okay!
-Okay!
Am continuat sa ne uitam la film impreuna, intr-o liniste placuta. Era ora cinci cand Daniel s-a scuzat deoarece trebuie sa plece. Avea treaba la firma tatalui sau dar mi-a promis ca o sa ma sune deseara!
-Serios, imi pare rau sa te las singura. Dar tata o sa o ia razna daca intarzii din nou!
-E ok, iti multumesc ca ai venit oricum.(i-am spus in timp ce-l sarutam pe obraz. Mi-a zambit dulce, lasandu-mi o priveliste spre dantura lui, perfect alba. Apoi a plecat.)
Dupa ce Daniel a plecat, am plecat in camera mea. Voiam sa-mi pregatesc cada dar m-am oprit pentru a imi verifica telefonul. M-am gandit ca, Christian va vrea sa ma verifice daca nu am murit sau daca nu a trecut pe aici un violator. Dar socant, nu aveam nici macar un apel de la el. Probabil stia ca Daniel va trece pe aici. Dar, aveam 20 de mesaje si cate zeci de apeluri de la Nate. Toate spuneau acelasi lucru. Ca-i pare rau dr izbucnirea lui, ca el chiar tine la mine si ca-si doreste sa indrepte lucrurile. Toate cu exceptia ultimului. "Tamara, te rog raspunde-mi. Te rog doar nu ma ignora. Doar nu ma ignora. Stiu ca am fost un imbecil dar am nevoie de tine. Am nevoie sa vorbesc cu tine... E vorba de Naty, ea...ea e foarte bolnava. Eu, nu stiu cum sa fac fata veștii. Te rog, am nevoie de tine"
Avea vocea franta, semn ca plagea. Am incercat sa-l sun dar la telefonul lui mi-a raspuns o asistenta. Telefonul lui Nate era la spital se pare ca....
CITEȘTI
Complicated
FanfictionPuteam sa fac multe lucruri altfel. Am mii de regrete, de frustrari, de amintiri care nu-mi dau pace,dar tu nu esti unul dintre ele, dintre regretele mele. Esti doar o amintire frumoasa, o amintire indepartata, pe care voi reusi, candva, sa o uit de...