Am intrat in apartamentul lui si aerul din camera devenea prea putin. Cu fortă mă impinge in peretele holului, fiind prinsa ca intr-o menghina intre perete si trupul puternic a lui Nate! Apoi a inceput sa ma sarute pasional, mâinile lui explorandu-mi corpul. Mi-a ridicat piciorul drept in jurul taliei sale in timp ce el imi strangea puternic coapsa. Am gemut in sarut iar el a marait excitat.
-Toata seara m-am rugat sa fiu eu cel care iti da rochia asta jos!(spune si cu o miscare usoara desface fermoarul rochiei)
Ma lasa cateva secunde, indeajuns ca rochia sa cada la picioarele mele iar eu sa raman in lenjeria intima. Slava cerului ca am ales ceva sexi! M-am privit cateva secunde fascinat, apoi a inceput sa sarute si sa muste bucati din gatul meu, coborand la sani. Dumnezeule eram in flacari. Intr-un acces de nebunie i-am tras cămasa peste cap, admirandu-i abdomenul perfect.
M-a saltat in brate, eu incolacindu-mi picioarele in jurul taliei sale. Continuam sa ne sarutam, ii simteam erectia puternica intre coapsele mele. Ma duce pâna in dormitorul lui apoi ma tranteste pe pat. Era ca un animal de prada care-si insepecteaza masa! Se apleaca desasupra mea, desfacandu-mi cu o miscare usoara sutienul, floare la ureche pentru el. Apoi incepe sa se joace cu sâni mei, atâtându-mi dorinta. Inebunita de atingerile lui, imi indrept mainile spre cureaua de la pantaloni, incercand sa o desfac. Dar el se ridica brusc.
-Nu, nu! In seara asta tu esti cea rasfatata. ( spune si se lasa pe vine pentru a-mi scoate pantofii)
Imi maseaza incet picioarele, simteam furnicaturi in tot corpul. Apoi incepe sa ma sarute pe tot piciorul, pe coapse in sus pana la intrare! Face la fel si cu celalalt picior apoi cu dinti imi trage, si ultima piesa care imi mai acoperea corpul, jos. Eram goala in fata lui.
Ma priveste apoi isi posteaza mana la punctul meu sensibil. Jucandu-se cu rabdarea mea. Am incercat din nou sa ajung la cureaua lui, oprindu-ma din nou.
-Nu esti ascultatoare. Am spus ca in seara asta te rasfatam pe tine!(spune si se aplecă si mă sărută)
A coborat cu sarutarile in timp ce eu gemeam de placere! Apoi, de parca nu era de ajuns coboara la zona mea sensibila si face acelasi lucru. Saruta si musca in timp ce ma patrunde cu doua degete. Am tipat spasmatic de placere. L-am simtit zambind apoi continua si mai aprig. Nu mai rezistam!
-Nate! Te rog!!(am tipat eu printre gemete)
-Ce ma rogi?(spune in timp ce ma priveste pervers)
-Te rog! Acum!
-Ce vrei acum? Vrei sa fac asta?(spune in timp ce isi freaca erectia puternica de punctul meu sensibil)
-Aham, am gafait eu.
-Bine atunci. Dorinta ta e porunca!(spune el in timp ce isi da pantalonii jos, am auzit sunetul unui ambalaj rupt si apoi l-am simtit in mine)
Dumnezeule, gemeam amandoi spasmatic. Era asa de bine, ma simteam completa in acel moment. Apoi el a marit ritmul. Mai repede, mai repede pana cand totul in jurul nostru se rezuma la saruturi, gemete si atingeri. O ultima penetrare si cade langa mine in timp ce lumea se reintegra in jurul nostru.
-Multumesc!(a spus el in timp ce imi plasa un sarut in palma)
-Pentru ce?(am intrebat eu in timp ce ma intorceam spre el, jucandu-ma cu parul lui. Parul dupa futai il facea si mai sexi!)
-Pentru ca te-ai intors la mine. Pentru cum ma faci sa ma simt in astfel de momente. Pentru ca existi!(spune in timp ce ma trage si mai aproape de el, distanta dintre noi fiind acum inexistenta)
-Nu ar trebui sa-mi multumesti pentru seara asta. Eu sunt cea care a fost rasfatată, tigrule!(spun si imi cobor mana la madularul lui, inca erect)
-Destul pentru o seara. Am inceput noul an bine! Sa ne odihnim putin!
Ma intoarce cu spatele la el, apoi ma cuprinde in brate. Ii simteam respiratia, pieptul lui miscandu-se lin. Parea ca adormise apoi il aud soptindu-mi:
-Sper ca dimineata sa te gasesc tot aici. Sa nu pleci!(apoi ma saruta in spatele urechii)
-Promit!(ii spun si ma las si eu prada somnului. Are dreptate a fost o noapte luunga!)
M-am trezit deranjata de lumina puternica din camera. Am incercat sa ma ridic dar, o mana puetrnica ma strange si mai tare. Instantaneu, fragmente de seara trecuta mi se deruleaza. Eu, lasandu-l cu ochii in soare pe Daniel, fugind dupa Nate. Saruturi, atingeri si apoi noi doi, goi! Am rosit la amintirea noptii trecute!
-Esti si mai frumoasa dimineata!(vocea ragusita si sexi a lui Nate imi da fiori. Ma intorc spre si ii vad un zambet jucaus pe fată. Am intins mana si i-am mangaiat maxilarul. Avea un inceput de barba. Dumnezeule era atat de sexi!)
-Probabil arat ca o epavă. Cu machiajul intins si fata rosie!(am spus eu stanjenita)
-Nu, esti frumoasa! Cea mai frumoasa!(spune si ma saruta tandru pe frunte)
-Mai frumoasa ca Jessica?(am vorbit fara sa gandesc. O sa se supere. Stiu ca o va face. Pestisorule auriu, fa-ma sa dispar!)
A tacut pentru cateva momente, si-a trecut mâna prin par frustrat apoi mi-a raspuns:
-Jessica e trecutul. Tu, esti prezentul si viitor. I-am vandut tabloul pentru a scapa de imaginea ei. Pot sa scap de prezenta ei doar daca tu nu o sa-mi mai amintesti de ea. Jessica a fost o femeie frumoasa. Si tu esti frumoasa. Nu te mai compara cu ea! Pe tine te iubesc, acum. Bine?(dau din cap stanjenită. Ma saruta tandru pe buze apoi zambeste fermecator)
-Hai sa pregatim micul dejun! Sunt sigur ca e trecut de ora propice. (Se ridica din pat iar eu raman cu privirea fixa la abdomenul lui. Am rosit cand el imi observa privirea)
-Iti place ce vezi?(spune el cu o voce jucăusă)
-Îngamfatule!(spun si arunc cu o perna dupa el)
Râde apoi imi trimite un sarut in aer inainte sa dispara din camera. M-am ridicat si eu, mi-am luat pe mine lenjeria si un tricou de-a lui Nate. Mirosea asa de bine! Mi-am verificat telefonul, 10 apeluri pierdute de la Daniel si 5 de la Christian. Firar! I-am scris un mesaj scurt lui Christian spunandu-i ca sunt ok si ca o sa-l sun mai tarziu. Am iesit din camera si un miros placut se ceai imi invadeaza nările!
-Ala e ceai negru?(am intrebat eu jucausă!)
-Exact cum ii place dominsoarei.(spune si imi intinde o ceasca de ceai)
-Mhmm, minunat!(am spus eu in timp ce miroseam ceasca de ceai)
-Exact ca privelistea mea!(spune plasandu-mi un sarut in palma)
-Mincinosule!(i-am zambit eu apoi m-am ridicat si m-am indreptat spre el)
-Deci, ce gătim?
-Eu gatesc, tu mananci!(a conchis Nate)
-Nu, gatim impreună!(l-am sarutat pe obraz apoi m-am indreptat spre frigider)
-Fie!
-Ce zici sa fac o omleta cu legume si tu storci cateva portocale?
-Storci tu portocalele si fac eu omleta?(si-a incercat norocul Nate)
-Nope!(am spus eu razand)
Am inceput sa gatim, intersectandu-ne uneori doar pentru a ne săruta sau pentru a ne zâmbii. Am terminat mancarea relativ repede, am aranjat masa si am inceput sa mancam. Ne priveam in timp ce mancam, jucandu-ne unul cy celalalt.
-Mi-ar placea sa-mi incep toate diminetile asa!(mi-a spus Nate, privindu-ma dragastos)
-Si mie!(am spus eu timidă)
-Mi-ar placea o viata ca asta! Doar noi doi si multa buna dispozitie!(a spus in timp ce se ridica pentru a mă saruta pasional. Sfanta Nutella, daca nu i-as cunoaste parintii as spune ca eu un zeu grec)
CITEȘTI
Complicated
FanfictionPuteam sa fac multe lucruri altfel. Am mii de regrete, de frustrari, de amintiri care nu-mi dau pace,dar tu nu esti unul dintre ele, dintre regretele mele. Esti doar o amintire frumoasa, o amintire indepartata, pe care voi reusi, candva, sa o uit de...