Mistake

23 3 0
                                    

     Telefonul lui Nate era la spital, se pare ca il uitase acolo cand a fost cu familia lui. Aveam numarul de fix de la Sandy asa ca nu am ezitat inainte sa sun.
            -Buna Sandy, ăă... eu... sunt Tamara. Am incercat sa-l sun pe Nate dar se pare ca si-a pierdut telefonul. Nu stii pe unde este? As vrea sa vorbesc cu el
            -Buna scumpo, Nate e cu sora lui. Nu cred ca are dispozitia sa vorbeasca la telefon. Poti sa vii aici, o sa fie bucuros sa te vada.(Sandy avea vocea frântă. Oare ce se intampla in familia aia!?)
       Nu am mai asteptat nimic. Mi-am luat geaca si geanta si am iesit pe usa. Destinatia familia Fitz! Nu stiu daca autostrazile era libere sau oamenii ma ocoleau dar stiu ca, am ajuns acasa la Familia Fitz mai repede decat ma asteptam. Am batut la ușa iar, o Sandy cu ochii roșii de la plans si cu fata palida, imi deschide.
                -Buna Tamara, intra te rog.(spune in timp ce-mi face loc sa intru si isi sterge cateva lacrimi uscate.)
                -Bună! Imi cer scuze ca dau buzna asa dar... e chiar foarte important sa vorbesc cu Nate.
                - E in regula. Prima usă pe stanga, e camera Nataliei. Sunt sigura ca e inca acolo.
            I-am multumit apoi am intrat pe un hol ingust, am batut la usa indicata de Sandy dar nu am auzit nici un raspuns asa ca, am intrat. Acolo am vazut un tablou sfasietor. Nate, pierdut printre suspine isi privea sora cum doarme. Naty era palida si clar parea cu cateva kilograme mai slaba. Dumnezeule ce s-a intamplat? Nu am vorbit cu Nate 2 zile si lumea o ia razna! Am vrut sa ies fara sa zic nimic, sa inventez o scuza pentru Sandy si sa plec. Locul meu nu e aici, asta e un moment de familie. Am vrut sa ies dar Nate mi-a sezizat prezenta.
                -Tamara, iti multumesc ca ai venit. Stai, te rog!(spune ridicandu-se cu grija de langa sora lui)
                -Eu...ăă... ti-am primit mesajele si ei bine... te-am sunat dar telefonul tau era la spital dar... nu trebuia sa dau buzna in casa parintilor tai!
               -Nu, iti multumesc ca ai venit. Vin-o! Sa discutam undeva fara sa o deranjam pe Naty.
            Am aprobat apoi m-a condus spre o camera la capatul holului. Am intrat si am ramas uimita. Era camera copilului Nate. Asa de diferita de cea din apartamentul lui. Asta era plina de poze si carti. Poze de la bassebal, cu sora si parintii lui si cu aceiasi fetita blonda, cu zambet cald si ochii ca doua acadele de culoarea albastra. Era Jessica bineineles. M-am holbat minute in sir la camera si la toate lucrurile personale pe care le ascundea. Nate nu are nicio fotografie cu familia  in apartamentul lui. Aici e locul lui secret.
            -Tamara,mai esti aici?(ma intreaba Nate, amuzat de neatentia mea)
            -Da, sigur. Mi-ai spus ca ai nevoie sa vorbesti cu mine. Ce s-a intamplat?
            -A fost o greseala. Eu... eram disperat si nu stiam pe cine sa sun. Imi pare rau!
            -Nu, sa nu-ti para! Vreau sa te ascult. Inca putem fi prieteni.
            -Multumesc, e vorba de Naty. Ea... ea are leucemie! Ei, doctorii au spus sa ne bucuram de prezenta ei pentru urmatoarele saptamâni. Sa facem ca ultimul ei Craciun sa fie si cel mai bun. Eu, nu o pot pierde Tamara. Nu si pe ea.(vocea lui s-a frant iar eu am inteles. Nu si pe ea ca si pe Jessica. Plangea iar eu nu stiam decat un singur mod de a-l consola. L-am sarutat. Buzele lui erau crapate si sarate de la plâns)
                -Imi pare rau ca o sa o pierzi si pe ea. Imi pare rau!(i-am spus in timp ce-i stergeam lacrimile apoi l-am sarutat din nou)
                 -Multumesc ca ai venit desi am fost un imbecil cu tine. Nu te merit.(a spus el apoi a inceput sa ma sarute cu indrazneala)
           Ne sarutam nebuneste. Nate avea nevoie de afectiune si apropiere, stiam asta. Ma puteam oprii dar, la naiba nu voiam. Nate ma saruta cu atata pofta incat parea ca incearca sa-mi extraga energia. Mi-a muscat buza de sus, eram prea concetrata sa gandesc ceea ce i-a incetinit actiunea. Am gemut, oferindu-i acces spre limba mea. A mârâit semn ca era din ce in ce mai excitat. Am dus, pentru cateva minute, un joc al dominarii. El a castigat asa ca, a continuat cu saruturile pe gatul meu. Mușca si sugea apoi, plasa saruturi umede peste locurile sensibile. Un val de caldura cuprinzandu-ma. I-am tras tricoul peste cap, admirandu-i umeri lati, pieptul vanjos si abdomenul care se termina intr-o curbura in V, delicioasa. Mi-am trecut unghiile peste spatele lui, starnindu-l. A marait gutural, strangand de coapsele mele. Mi-am desprins fata de a lui si am inceput sa-l sarut. Pe gat, pe umeri, piept si abdomen, lasand in urma saruturi umede si pielea lui arzand. L-am auzit gemandu-mi numele atunci cand ii lasam saruturi de foc pe linia in V, oprindu-ma la betelia pantalonilor.
               -Tamara!!
       M-a tras peste pieptul lui, dandu-mi jos bluza si desfacandu-mi cu o miscare de profesionist sutienul. Mi-a admirat pentru cateva clipe sânii apoi a inceput sa se joace cu rabdarea mea. Saruta si sugea, lasand in urma lui foc mistuitor. Am gemut cu putere ceea ce i-a dat curaj. Mi-a dat fusta jos, facand ca dresul si lenjeria mea sa dispara cat ai clipi. Si-a indreptat atentia spre punctul meu sensibil. Apoi a inceput sa ma atinga, pe coapse si in final, cu un deget testandu-mi excitarea. Am gemut puternic savurand momentul de placere. Era asa de priceput. Nu am mai rezistat asa ca am strigat
             -Nate, te rog!
          A mârâit de incantare, si-a dat jos pantalonii lasand la vedere madularul sau erect. Dumnezeule, e macar legal sa fie asa de mare? Si-a pus prezervativul, s-a pozitionat intre coapsele mele si m-a patruns.Un milion de senzatii m-au infiorat in acel moment, ajungand la extaz. Nate a marit ritmul facand ca totul in jurul nostru sa dispara apoi, am prins curaj si m-am intors eu deasupra lui. Am inceput sa ma misc lasciv, provocandu-l. Mi-a gemut numele apoi, amandoi ne-am lasat in abisul placerii pana cand, am ramas fara energie. Am adormit in bratele lui, cu mirosul lui de mosc si menta si cu ritmul inimii sale. Mi se parea ca totul a foat un vis. Si-a strans mai tare bratele in jurul meu, parca incercand sa ma tina lipita de el pentru totdeauna.
            M-am trezit datorita soarelui care imi deranja ochii. Am simtit un brat puternic in jurul meu, realizand in acel moment ce s-a intamplat noaptea trecută. Mi-am ridicat privirea si mi-am dat seama ca eram cu capul pe pieptul lui, in timp ce el dormea dus, cu o mana in jurul meu. O, Sfanta Nutella ce-am facut. M-am lasat prada emotiilor si i-am oferit sex de consolare. M-am lasat folosita.
  M-am ridicat din pat, incercand sa nu-l trezesc si mi-am imbracat hainele. Mi-am luat geanta si am iesit in liniste din camera. Fiindca era luni, parintii lui Nate erau la munca asa ca in casa eram probabil noi doi si Naty. Am deschis usa camerei Nataliei si am vazut-o dormind. M-am indreptat spre patul ei si am sarutat-o usor pe frunte apoi am plecat. Iesind din apartament mi-a luat telefonul si l-am sunat pe Daniel
              -Buna, Daniel. Am nevoie de ajutorul tau. Eu... eu am facut o mare greseala. Poti sa vii sa ma iei?(l-am intrebat eu, repirand sacadat.)
             -Sigur, unde esti?(i-am dat adresa si a inchis. Am ramas sprijinita de un stalp repetandu-mi acelasi cuvant)
             -Greseală! Ai facut o mare greseala! Greseală! Greseală!
 

ComplicatedUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum