Am urcat in apartament cu un Daniel tacut in urma mea. Eram devastata de intalnirea asta, e prea mult. Mi-am trantit cheile pe masuta de la intrare si am alergat spre canapea. M-am asezat si mi-am strans genunchii la piept, plangand! Daniel mi-a adus un pahar cu apa, asteptand sa ma linistesc.
-Nu e nevoie sa stai. Ma descurc singura. Mereu o fac!
-Nu, nu trebuie sa raman dar vreau!(imi spune el in timp ce imi strangea mana cu caldura)
-Multumesc!
-Tamara, ceea ce s-a intamplat afara...
-Nu, nu vreau sa vorbesc despre asta. Te rog, chiar nu vreau!(am scancit eu)
-Nu vrei dar o sa vorbim. Tamara, nu trebuie sa te complaci intr-o relatie cu un asemenea om, persoana! Daca te simti amenintata de prezenta lui doar, spune-mi!
-Nu, el nu e o persoana periculoasa. El... el are doar cateva iesiri necontrolate. Nu ai de ce sa-ti faci griji. Iti multumesc!
-Hai, sa te punem in pat. Ai nevoie de odihna! (M-a condus pana in camera mea, m-a acoperit cu o patura si m-a pupat protector e frunte. A iesit din camera, am auzit usa de la apartament inchizandu-se apoi, liniste. Eram singura)
I-am scris un mesaj lui Christian, anuntandu-l ca sunt bine, acasa. Si rugandu-l sa nu-si faca griji!
Am adormit instant, ziua asta ma obosise peste masura. Am decis sa nu ma duc mâine la universitate. Oricum mai era o saptamana pana la vancanta asa ca, nu facem prea multe. Christian a fost uimit cand m-a vazut zacand in pat, intr-o zi de scoala dar nu a pus intrebari. Mi-a adus un ceai, anuntandu-ma ca Daniel o sa treaca pe la noi mai tarziu doar ca el o sa fie plecat, merge sa-i cunoască pe parintii lui Cho.
-Daca se intampla ceva, orice, o sa am telefonul deschis. Da?(spune si ma pupa protector pe frunte)
-Da tati, am inteles.(ii spun ironic in timp ce inchideam usa in urma lui)
Fiindca imi luasem o zi libera de la universitate am zis sa fac ceva productiv adica, curat prin casa. Am pornit muzica la maxim, 5second of summer se auzea de la 2 strazi distanta. Mi-am luat o perche de pantaloni scurti si un tricou apoi, la treaba! Nu stiu cum a trecut timpul, am trecut de la bucatarie, la sufragerie si eram in camera lui Christian cand am simtit prezenta cuiva in camera. M-am intors iar in usă statea Daniel cu o privire amuzată. Am trecut pe langa el si am dat muzica mai incet, firar a vazut cat de prosr dansez!
-Sa sti ca fac curat mai bine decat dansez!(am spus eu rosind. Ma facusem de ras)
-Defapt a fost chiar interesant.( a spus, trecand pe langa mine si pornind muzica, incepand sa danseze)
-Ce faci?(il intreb eu râzand. Daca eu dansam prost, nici el nu se descurca cu mult mai bine)
-Hai! Danseaza cu mine te rog!(mi-a spus in timp ce se misca pe langa mine. Am inceput sa rad facand si eu ca el)
Dansam amandoi atat de prinsi de muzica, nici nu stiam ce piese au fost sau vor fi. Noi doar dansam! Apoi, o piesa lenta rasuna in boxe. Ne-am uitat unul la celalalt. Nu stiam ce sa facem. Apoi, Daniel se apropie tot mai mult de mine. Ma priveste in ochii si inima mea se opreste. Ochii lui nu mai erau ca oceanul, acum erau doar gheată. Gheaţă pură si intunecată.
-Imi acorzi acest dans?(imi spune in timp ce isi plimba mana de-a lungul bratului meu drept. Eu dau din cap, atunci el isi intrepatrunde degetele cu ale mele si isi lipeste pieptul de al meu)
M-am lipit si eu de el, punandu-i o mana pe umar apoiu, sprijinindu-mi capul de pieptul lui. Respiram la unison, inima lui batea atat de puternic incat credeam ca o sa lesine. Am cobtinuat sa ne miscam in ritmul muzicii. Eram intr-o atmosfera atat de romantica, pluteam printre stele. Era atat de linustitor in bratele lui. Apoi, muzica se opreste. El se departeaza putin de mine si ma priveste in ochi. Credeam ca o sa ma sarute, speram sa o faca in schimb ridica mana mea, aproape de buzele lui si o saruta tandru. Am uitat sa mai respir. Eram pierduta complet. Apoi telefonul lui a sunat. A vorbit cu cineva cateva minute apoi a inchis nervos.
-Trebuie sa plec, ma asteapta tata la firma. Am sa-ti trimit un mail cu ce avem de facut in vacantă. Doamna M nu o sa mai vina saptamana asta. Noi doi suntem intr-o echipa deci v-a trebuii sa ne intalnim saptamana asta, sa lucram la proiect. O sa te sun deseara. Pa!
-Sigur, da! Succes!(si cu asta a plecat, fara nimic in plus)
Mi-am tras sufletul cateva momente apoi m-am apucat din nou de treaba. La ora 7 am inceput sa gatesc ceva pentru cinaa. Speram sa vina si Christian, nu voiam sa mananc singura. Am pregatit lasagnia. In jurul orei 8, Christian intra cu o buna dispozitie molipsitoare.
-Dumnezeule, ai facut lasagna!?(ma intreaba Christian entuziasmat)
-Da, dupa reteta lui Pam!(am spus eu, mandra de mine)
-Dupa reteta mamei? Incredibil, ziua asta nu poate fi mai buna de atat!(spune in timp ce ma pupa pe frunte)
Am avut o cina linistita, Christian mi-a vorbit despre ziua petrecuta cu Cho si parinti ei. Mi-a spus despre mancarea traditionala din Japonia pe care a mancat-o si despre cat de minunati sunt parintii lui Cho. Era incantat de ea si familia ei. I-am spus si eu in mare ce am facut azi. Evitand sa-i vorbesc despre momentul dintre mine si Daniel. S-a oferit sa stranga masa asa ca eu am plecat sa-mi verific mailul. Eu si Daniel aveam de facut pentru proiect despre muschii si lichenii de pe muntii Stâncosi. Mi-a sugerat sa ne vedem maine, la biblioteca pe la ora 17. I-am scris inapoi, spunandu-i ca e ok. Apoi am facut un duș, mi-am imbracat pijamalele cu ursi polari si m-am pus la somn. Eram franta.
Am dormit mai mult decat de obicei. Era ora 12 cand m-am trezit. Christian dormea si el. Am pregatit micul dejun si m-am gandit sa-l servesc la pat pe Christian. Am dus totul in camera lui Christian si am mancat impreuna. Razand de glume vechi si prostii facute impreuna. Pe la 2 am terminat si de spalat si vasele. Am plecat sa ma pregatesc pentru intalnirea de studiu cu Daniel. La 16:30 m-am urcat in micuta mea impala si , pe cai!
Am oprit in fata biblioteci si am intrat, Daniel mi-a zis ca se afla la masa din coltul dreapta si ca ma va astepta acolo! L-am zarit la masa, imbracat cu un sacou bleumarin, in stil londonez si o pereche de jeansi negri. MINUNAT! M-am apropiat de masa, mi-am lasat geanta pe un scaun si m-am asezat pe cel de langa Daniel. Am inceput sa lucram la proiect, eram foarte atenti apoi am obosit asa ca am luat o pauza. Fara sa ne dam seama, mainile noastre erau foarte apropiate si amandoi aveam niste zambete mari in timp ce vorbeam despre ziua noastra, mai exact a lui! Din senin cineva tranteste o carte, aproape de noi. M-am uitat la carte"Arta si arhitectura Greciei Antice" apoi la cel care a aruncat-o,Nate. Avea o privire furioasa.
-Nate.....
-Nu-i nevoie!(spune si iese ca un uragan din biblioteca)
Fug dupa el si il opresc!
-Nate, oprestete!
-Sa ma opresc? De ce? Sa ma minti ca nu esti cu el?
-Dar nu sunt!(am tipat eu!)
-Spune-mi adevarul!(a tipa el!)
Eu....
CITEȘTI
Complicated
Fiksi PenggemarPuteam sa fac multe lucruri altfel. Am mii de regrete, de frustrari, de amintiri care nu-mi dau pace,dar tu nu esti unul dintre ele, dintre regretele mele. Esti doar o amintire frumoasa, o amintire indepartata, pe care voi reusi, candva, sa o uit de...