Medyadaki Uğur , Asrın'ı zaten biliyorsunuz . Sizce ilerleyen bölümlerde Eylem hangisini seçmeli ?
****
Geçmişinden biri olduğumu biliyordu artık. Adını söyledikten sonra hızla oradan uzaklaştım. Küçük bir şok yaşamıştı bu durum karşısında , ki arkamdan bile gelmedi.
Umursamaz görünmek onun en iyi yaptığı işti. Birini çok fazla kafaya taksa da onu değersiz biri olduğuna ikna edebilirdi. Onun bir zamanlar ortağı olan Uğur da öyleydi. İkisi kardeş gibi büyümüş ardından azılı iki düşmana dönüşmüşlerdi . Fakat kaçırdığım bir ayrıntı vardı. Şuan ne durumda olduklarını bilmiyordum. Haliyle bunu öğrenmek için detaylı bir araştırma yapmak zorunda kaldım.Öğrendim ki ikisi , ben Asrın'ın hayatından çıktıktan bir yıl sonra yine eskisi gibi olmuşlar. Uğur'un ona gerçeği anlatmadığının bahsine girerim. Asrın'ın gözünde günah keçisi ; Eylem tabi neden desin doğruyu. Ki asıl bomba bana o sıralarda "Kötü olduğumla bir daha eskisi gibi olmam " diyen adamdan geldi . Asıl çetenin ele başıyla sıkı fıkıydı şuan. Ulan Uğur ben de Tatar Ramazansam bu oyunu bozarım. Üf ne diyorum ya, bende iyice triplere girdim. Ama yok bunlar artık bir intikamı hak ediyorlar.
Unutmayınız Uğur bey ve Sinem hanım , üstünden ister aylar isterse asırlar geçsin "Günahkarların sustuğu yerde günahlar dile gelirmiş" ve ben sizin işlediğiniz en gaddar günahın toprağının bereketiyim. Bunu yanınıza bırakmayacağımı defalarca dedim ve artık uygulamaya geçme zamanı.
Ne demişti Uğur 'Onunla sevgilimiydik ve Asrın'dan mı saklamıştık?' Bunu sana karşı en iyi şekilde kullanacağımdan emin olabilirsin Uğur Yiğit.
***
Şuan bir baloya gidiyorum ve herkesin şaşıracağı bir süprizim var.
Tahmin edildiği üzere bütün ekip orda olacak. Yıllardır bekletilen intikam , kin , öfke , sevgi gibi duygular nasıl taviz vericek acaba? Şuan ben bile merak içindeyim.Mekana geldiğimde kapıdan içeri geçecekken birisi kolumdan tutup bir masaya sürükledi beni. Ne olduğunu anlayamadan konuşmaya başladı bir kız.
-Merhaba , biliyorsunuz ki bu bir baloydu fakat son anda baloyu düzenleyenlerden birinin dudağında uçuk çıktı. Ve maskeliye döndürüldü.
-Saçma sapan işler , lanet olsun ya.
-Maskeyi sıkıntı yapma o konuyu biz hallettik.Masaya elbiseme uygun maskeleri koymaya başladı.
-Bence kırmızı maskeyle tamam olursun.
Masadaki siyah gösterişli maskeyi aldım elime.
-Siyahtaki asillik hiçbir renkte yok.
-Ama makyajın uygun değil o maskeye .
Çantamı göstererek.
- Boru değil kızım bu çanta içinde sadece telefon yok heralde.
Direk lavoboya geçtim . Çantamın içinden koyu kırmızı mat rujumu aldım ve sürdüm şimdi gayet gösterişli duruyordum. Tam kapıya yönelecekken . Planda maskenin olmadığı geldi aklıma. Şimdi tökezlemiştim işte. Balo'nun başlamasına az bir zaman vardı. Seri plan üretmem lazımdı.Tuvaletlerden birine geçtim direk, yaşlıların dediği bir şey yüzündendi bu sanırım . 'Tuvalete git hatırlarsın yada orda aklına gelir ' kendi kendime güldüm . Ama olmuştu valla, süper bir fikir gelmişti aklıma .
Bu gece Uğur 'un üstüne oynayacaktım bütün kartlarımı.
Onu etkilemem gerektiğini düşünerek bir kez daha geçtim aynanın karşısına. Kirpiklerimi daha göz alıcı yaptım. Dikkat çekici olmuştum. Ki Uğur bu fırsatı kaçırmayacaktır.Lavabodan çıktım ve salona ilerledim. Iyi zamanlamaydı doğrusu herkes gelmişti. Gözlerimle Uğur 'u aradım . Maskeli olduğu için herkes , bulmam çok zordu tabi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İhanet Kokulu Beden
Teen FictionAşk iki yüzlüdür. Çoğu zaman insan doğasına aykırı.. Tanımasanda mutlu olacağın insanı yaşamını sürdürebiliyorsun. Ya da tanıdığında küçük bir tebessümle bile başına büyük belalar açabiliyorsun. Severkende gerektiğinde yalvarmak gerektiğinde be...