Eren'e 'şaka mı yapıyorsun ' der gibi baktım. Ve kahretsin gayette ciddiydi.
Sanırım kısa süreli bir şoka girmiştim. Birazdan olacak olan , ihtimaller serisini gözden geçiriyorum.Uğur'u öpersem , sevdiğim 'dediğim' adamın, bana karşı güvenini kıracaktım. Öte yandan Uğur'u öpmezsem , oyun burda biterdi ve ben istediğimi alamadan saf dışı kalırdım.
Peki ya sevdiğim 'dediğim' adamı öperken aklıma ya hâla Asrın'dan izler olduğu gelirse. Asrın'ın gözünün içine bakarak , bunu yapacak cesareti bulamıyorum kendimde.Kendine gel hadi kızım. Sen Eylem Ertunç'sun. Sana yapılanların bir bedeli olmalı.
Eğer Asrın sana değer verseydi , sana ait olan tenine bir başkasının dokunmasına izin vermezdi. Eğer o sana bunu yapmışsa ,sen neden yapamayasın ki ona. Ayrıca sevdiğim 'dediğim' adam , bana değer veriyor. Ben artık onunlayım . Ondan başkası yok benim için (!) . Sok bunu o kafana Eylem. Ha Uğur 'a gelince oda bedelini böyle ödesin. 'Senin tarafından kullanılarak.'Dişe diş , kana kan İntikam ...
Ani bir hareketle solumda oturan sevdiğim 'dediğim ' adama dönerek , onu kendime çekip öpmeye başladım.
Asrın'ın karşısında olmama rağmen ve bunu net bir şekilde görmesine rağmen fazlasıyla tutkulu bir öpücüktü .Gözlerimi kapattım ve sevdiğim 'dediğim' adamla en değerli anımı yaşamaya başladım . Her ne kadar bir oyuna , bu değerli anı bulaştırmış olsamda. O bunu hak ediyordu. Beni sevmişti o . Değer vermişti. Herşeyiyle benim olmuştu . Aklımda birinin olduğunu bile bile yanımda kalmıştı. Ona haksızlık edemezdim . Kötü anlarımda o vardı yanımda , ve iyi anımda onu bırakamazdım. Bundan sonra zaten Asrın 'la olamayacaktım , ben sadece onun hayatını bitirmeye gelmiştim.
Duygularınla savaşırsan kaybedersin Eylem.
Vicdanını ve duyguları yıllar önce çaldırdın sen . Unutma .-5 saniye çoktan doldu Eylem . İstersen bırakta sevgilini ,oyuna dönelim . Ya da siz evinize gidin. Dedi Eren, pişmiş kelle gibi sırıtarak.
Şuan farklı duygular içerisindeydim , ne yaptım ben az önce . İlk öpücüğümü sevdiğim 'dediğim' adama mı verdim ?
İlk öpücük...
Bir genç kız için her zaman hatırlanmaya değer o özel an ...Bir genç kızın güven duygusunu kazandığı evre ...
Bir genç kızın tenlerin buluşmasıyla ilerde kuracağı pempe panjurlu , bahçeli , minik daire hayallerinin temelleri...
Bir genç kız için gelecekte doğacak olan kızının veya oğlunun isimlerini düşünme çağı...
Bir genç kız için yaşlanacağı insanı eksiksiz görerek , onun mükemmel olduğuna kendini inandırmaya başlama dönemi ....
Hak edene mi verilirdi ilk öpücük ? Yoksa hayallerinde olana , kalbinin tasdik ettiğine mi ?
Ben bana göre 'hak edene' vermiştim sanırım . Kendimi hiçbir şeyi kalmamış bir insan gibi hissediyordum. Bunu bana yaşattığın için senden nefret ediyorum Asrın Timur. Nefret...
Eğer sen bana inanmış olsaydın , şimdi her şey farklı olmuştu. Sen ne yaptın inanmak yerine 'silmeyi' tercih ettin.
Bunu sana fena ödeyeceğim. İlk öpücüğümü sana verememiş olsam da hayatındaki ilk dersi ben vereceğim sana.****
-Eylem . Diye bağırdı Uğur.
-Eylem sen naptın lan . Diye de devam etti bağırmaya .Gözümü zaten hırs bürümüştü , gel seni bir halledeyim ben en iyisi .
Sevdiğim 'dediğim ' adam sandalyeden hızla kalktı . Ben olacakları önceden tahmin edip tuttum kolundan . Yoksa müneccim miyim gız ben jsjs
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İhanet Kokulu Beden
Teen FictionAşk iki yüzlüdür. Çoğu zaman insan doğasına aykırı.. Tanımasanda mutlu olacağın insanı yaşamını sürdürebiliyorsun. Ya da tanıdığında küçük bir tebessümle bile başına büyük belalar açabiliyorsun. Severkende gerektiğinde yalvarmak gerektiğinde be...