Olay üzerinden tam 3 hafta geçmişti bu süre zarfında Pusat ile pek diyalog kurduğum söylenemez. Aslında hiçbir şekilde konuşmuyor ve konuşmaktan kaçınıyordum. Benimle tam konuşmaya çalışacakken olur olmaz bahaneler bularak yanından ayrılıyordum.
Hocalar bende bir gariplik olduğunu sezmişti hatta bir kaç hoca benimle ne sorunum olduğunu tartışmak istedi fakat her zamanki Uzay kalsiği olarak onlara da bir bahane buldum. Sadece bu da değil kızların hepsi erkeklerle yakınlaşmışlardı düşünün Buse ve Barış bile bu gruba dahildi fakat ben onların aksine uzaklaşıyordum. Esprilerimden bile vazgeçmiştim artık.
Fakat bu böyle devam edemezdi artık kendime çeki düzen vermem gerekiyordu. Şu an gece ve ben kendi kendime düşünüyorum. Yanımdaki yataklara kurulmuş uykunun kollarıyla buluşmuş kızlara baktım. Bu süreçte benimle birlikte onlarda çok yıpranmıştı ve onlara bunu yapmaya hakkım yoktu. Sonunda karar verdim her şey eskisi gibi olacaktı eski neşeli kız olacaktım hiç kimseyi umursamayan. Kararıma gülümserken göz kapaklarımın daha fazla dayanamayacağını anladım ve bende uykunun kollarına kendimi bıraktım.
Ertesi sabah:
Buse'den;
Hepimiz büyük şok içerisindeydik eski Uzay geri dönmüştü. Yani pek eski sayılmaz ama 3 hafta önceki neşeli kız geri döndü diyebilirim. Gerçekten sonunda mutlu olması beni de çok mutlu ediyordu.
Azra'dan;
Uzay bu sabah hepimizi şaşırtacak bir biçimde uyandırmıştı. Islatarak. Gerçekten bunu en son ne zaman yaptığını hatırlamıyorum bile eski Uzay geri dönmüştü ve ben bundan çok memnundum.
Neslihan'dan;
Çikolatalar aşkına! Bu kıza ne olmuştu böyle fazla neşeliydi sanki sanki hayata yeni bir başlangıç yapmış gibi neyse fazla uzatmıycam yastığımın altına sakladığım çikolatalarım beni bekliyoo.
Uzay'dan;
Eski halime dönmeme kızlar çok sevinmiş görünüyordu zaten dediğim gibi benimle birlikte onlarda bunalıma girmişlerdi. Neyse şimdi hazırlanıyoruz izlemeyin mk çk ayp -,-
Sınıfa neşe içinde girmiştim bu bütün sınıfın dikkatini çekmiş olacak ki hepsi bana uzaylı görmüş köylü gibi bakıyordu. O sırada arkalardan bir mavi göz ile buluştu gözlerim daha dikkatli baktığımda bu çocuğu önceden görmediğimi fark ettim çocuğu tanıyamadığımı anlayan Azra kulağıma doğru eğilerek 'Bu yeni gelen çocuk ailesi çok zenginmiş Burçinler falan şimdi hedefi buna yönlendirdiler.' Ona anladım olarak kafamı sallarken çocuk bana gülümsemişti. Hönk? Bana? O taş çocuk? Hayallerime küfürler savururken daha dikkatli baktım gerçekten bana gülüyodu lan. O arada gözüm yan sıraya kaydı ve kalbimin midemde atmasını sağlayan o gözlerle buluştu gözlerim Pusat..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hı Hı Nah!!
RomanceAşkın hiç komedi tonunu gördünüz mü? Her birinin aşkı birbirinden farklı Bir kız koleji düşünün erkeksiz.. Ve bir erkek koleji düşünün kızsız.. Bu iki okul birleşirse ne olur? Peki okulun en neşeli kızı ile en sessiz erkeği birlikte olur mu dersiniz...