3 H-H-N

79 4 0
                                    

Tamı tamına 22 dakikadır Azra Buse ve Neslihan'ın sorularına maruz kalıyorum. Hayır üzerime düştü ayı dedim hala soruyorlar anlamadım gerçekten. Ben onların sözlerini kulak ardı ederken Buse'nin koluma çimdik atması ile yerimden sıçradım ve sinirle konuşmaya başladım:

"Napıyın kızım sen napıyonnn?"

Buse yine zekasına hayret ettiğim (!) bir biçimde cevap verdi:

"Hiç kanka sen napıyon?"

Bu cevaptan sonra Busenin beyin dağıtılırken ekmek sırasında olduğu fikri kafama iyiden iyiye yatmaya başlamıştı. Ben Buse'ye 'Sen mi atlarsın ben mi' bakışı atarken Buse de bana 'Sen atma ben atlarım'bakışı atıyordu evet arkadaşlar biz bakışlarla anlaşabiliyoruz e yetenek işte. O sırada Neslihan yeni bir gofretin paketini açıyordu. Hayır anlamıyorum onca keki çikolatayı pastayı sömürüyor hala fiziği 90-60-90 yok abicim böyle bişey.

Mesela ben onun yediği kadar şey yesem şimdiye yataklara bağlı yaşardım tamam bende seviyorum çikolatayı şeyi ama sadece özel günlerde yenilir denen bişey var. Neyse ben kapatayım konuyu da ders saati geldi biz derse girelim en iyisi.


Ders ne tahmin edin Edebiyat. Matematik zannettiniz dimi yok lan Matematik dersinden kaçıyoruz biz aslında Edebiyat dersini de bizim kızlar pek sevmiyo bi ben seviyorum çünkü malım. Neyse konumuz bu değil aslında bizim kızlarda girmez ama Edebiyat hocası çok taş mk yok böyle bir şey sanırsın Brad Pitt ama adı biraz değişik Azrak. Sanırsın mızrak ilk okula geldiği gün adını söylediğinde ben bu espiriyi yapıp dalga geçmiştim sonuç ise kafama yediğim akıllı tahta kalemi. Ne sandınız lo kolejdeyiz olom biz tebeşir mi atçek sandınız eheheh babam zengin oloooom. Ben bunları düşünürken sınıfa sevgili  (!) matematik hocamız Cansel hoca teşrif etmişti aslında iyi kadın bana da çok iyi davranıyo (aslında sebebi başka babam okula onca bağış yapıyo mecbur yani) ama yani şimdi hem Azrak hocaya yavşıyo manyak karı hemde matematik hocası.Aslında asıl mesele Azrak hocaya yavşaması değil nasılsa benim olmayacak elin Edebiyatçısı ama yani sonuçta Matematik hocası Matematik dedin mi iş bitmiştir kusura bakma Cansel kocacağızım Mat çı olmayaydın iyi kadındın aslında.

Neyse işte geldi duyuru yaptı ikinci sınavlar bitsin kamp mı en varmış hay bin uçan uyku tulumu zaten her sene var amk babamın parasıyla milleti gezdiriyolar he aman neyse zaten tek bağışı benim babam yapmıyo. İşte herkese form dağıtılcakmış okul çıkışı oha okul çıkışı dedi lan bu gün cuma dimiiii asfdgj unutmuştum lan ben oh bekle beni evimm bekle yumoşcuk yatağım bekle beni Milkoşum (evin yardımcısı) yemekleri hazırla geliyommmm.


Sonunda okul bitmişti bende eve geldim falan filan işte rutin meseleler banyo yemek uyku. Aslında pazartesi sınavım var hemde matematik ama ben doğuştan zekiyim övünmek gibi olmasın. Şimdi diyceksiniz matematik dersinden kaçan sen değil misin diye işte benim babam da bunu biliyor o nedenle tam benlik bir matematik hocası tuttu hafta sonları gelip bana ders çalıştırıyor. Yanlış anlamayın erkek değil kız adı da Melisa neyse işte önce ders çalışıp sonra birlikte dışarı çıkıyoruz kız tam benlik 23 yaşında ama daha 18 yaşındaymış gibi çok da tatlı. Neyse işte Melisayı düşünürken onu acaba yarın gelecek mi diye aramaya karar vermiştim aslında yarın gelmeme gibi bir ihtimali yok sonuçta bu iş için ona baya para ödeniyor maksat yarın ders bitiminde gideceğimiz yeri kararlaştırmak. Tam elime telefonu almıştım ki ekranda yazılı olan Mesilaşkım (bu Melisa oluyo) yazısı ile bir anda içimden kalp kalbe karşı gardaş demek geldi ve tabisi dedim mal mıyım içimde tutucam öyle tutunca bir anda olur olmaz yerde aklıma geliyo söylemek zorunda kalıyorum ve mal durumuna düşüyorum. 

Ben düşünürken telefonu açıp kulağıma götürmüştüm Melisa'da hemen heyecanlı heyecanlı konuşmaya başladı:

"Ya senden bir şey isteyeceğim benim bir erkek arkadaşım var yarın dersten sonra seninle birlikte onun yanına gidebilir miyiz lütfen hemen hayır deme hem yanında çok yakışıklı bir arkadaşını getireceğini söyledi senin yaşında."

Ben sadece erkek arkadaş bölümünü idrak etmiştim ki çığlı attım ve konuşmaya başladım:

"Tamam tamam gideriz de erkek arkadaş derken nasıl yani anlamadım ben şimdi anlatıyosun çabuk!"

Tamam telefonda olmaz dakkam yok skype aç ordan konuşak."

Cümlesini bitirir bitirmez telefonu suratına kapatmıştım ve hemen kucağıma yanımdaki komidinin üzerinde duran laptop'u çekerek skype açtım ve hemen Melisa'ya istek gönderdim o da açık olduğu için hemen kabul etti kabul eder etmez hızlıca sormaya başladım:

"Nerden buldun? İyi biri mi? Nerede çalışıyor? Daha önce hiç buluştunuz mu? Yoksa bu ilk buluşmanız mı? Sana değer veriyor mu? Onun yanındayken kalbin hızlıca çarpıyor mu bak çarpmıyorsa aşık değ--"

Sözlerimi bölen Melisa'nın bıkkın bakışları ve cevabıydı:

"Bir sussan diyorum artık Nisa anlatacağım her şeyi.."


Multi de gelecekte Pusat ve Nisa var assjkg güzel ama.

Bi de bölüm şarkısı Justin Bieber=U Smile (bir belieber olarak :DD)

Hı Hı Nah!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin