Bu sabah her sabah olduğundan daha farklı uyandım. Neden uyandığında amuda mı kalkmıştın demeyin aslında onun gibi bir şey bu gün matematik yazılısı var! Boru mu lan bu?
Hemen kalkarak okul formamı üzerime giydim. Şimdi diyeceksiniz senin okulun yatılı değil mi? Evet yatılı ancak ben kıyafetlerimi okulda bırakıyorum. Kusura bakmayın ama ben her hafta sonu o koca valizi eve taşıyamam.
Her neyse ben çantamı da alarak içerisine matematik kitaplarımı bir de yeni gelen kitaplarımı koyarak hızlıca aşağı inmiştim. Her pazartesi günü beni bu şekilde telaşlı gördüklerinden kolayı hiç yargılanmıyorum ev halkı tarafından hızlıca kapıdan çıktığımda suratıma çarpan rüzgarla suratımı buruşturdum. Karşımda duran arabaya hızlı bir şekilde binerek her zamanki yerime oturdum şoför Harun amca da arabaya bindikten sonra hızla okula yol almıştık.
Okul kapısından içeriye girer girmez tabiki bütün gözler bana çevrilmişti. Hayır hayır o kadar popüler olduğum için değil eminim ki Pusat mevzusunu duymuşlardı ve bu yüzden bana cin çarpmış gibi bakıyordu onlara aldırmayarak kafamı çevirmiş gidiyordum ki karşımda Aslı ve çe- pardon ya neredeyse çetesi diyecektim. Aslı ve sülük arkadaşları neden sülük dediğimi merak ediyorsanız söyleyeyim şu ana kadar bu okuldan kimin sevgilisi olmuşsa ona yavşamış ve elinden almak için her şeyi yapmışlardı tabi pek becerikli oldukları söylenemez. Hele ki şu okula erkekler geldi geleli hiç rahat durmuyorlardı neyse anladınız siz konumuz bu değil.
Ben karşımda duran Aslıya tek kaşım havada meydan okuyan bir tavırla bakarken çoktan yanıma Azra,Buse ve Neslihan üçlüsü gelmişti. Azra karşısında ki Burçin'e onu yiyecekmiş gibi bakıyordu ki bunun bir sebebi vardı Burçin'i bir kaç kez Utku'nun yanında dolanırken görmüştü. Buse Barış yüzünden Toprak'a sen bittin bakışları atıyordu. Neslihan ise ortama ayak uydurmaya çalışır gibi Betül'e kötü sayılan bakışlar atıyordu.
Ben bu ortamdan sıkılmış gibi derin bir of çekerken Aslı kendine gelmiş olacak ki konuşmaya başladı o sırada tüm okul etrafımızda toplanmıştı:
"Ben bir şeyler duydum Nisa."Salak tek kaşını havaya kaldırmak için çaba harcıyordu ancak becerebildiği söylenemez.
"Ne duyduysan doğrudur."
Okul içerisinde bir ooo sesi yükselmişti. Aslının sağ gözü seğrimeye başlamıştı dişlerini sıkarak konuştu:
"Demek Pusat ile aranızda bir şeyler var öyle mi?"
Alayla cevap verdim:
"Ne duyduysan doğrudur dediğimi hatırlıyorum."
Aslı hızla ayağını yere vururken Azra dan yükselen ses herkesi susturdu:
"Utku dan uzak duracaksın lan!"
Demek onlar da kavgaya girmişti. Burçin alayla konuşmaya başladı:
"Durmazsam ne yaparsın?"
"Bunu!"
Dedi ve saçına asıldı Azra asılır asılmaz Burçin yere düşerek ciyaklamaya başlamıştı bile Utku arkalardan biryerlerden bağırıyordu:
"Kızlar benim için kavga etmeyin ikinize de yetecek bir vücudum var."
"Kes sesini Utku!!!"
Oha lan o ses Azranın neresinden çıktı.
Ben mal gibi onlara bakarken Buse de Azra dan destek almış gibi Toprağın üzerine atladı noluyo amk.Sanırım Betülün de Efe de gözü varmış ki Neslihan çikolatasından vazgeçerek Betül'e dalmıştı.Sadece biz kalmıştık. Okuldaki öğrencilerin bir grubu Buse Buse! Bir grubu Azra Azra! Bir grubu ise Neslihan Neslihan diye bağırıyordu ben bizim kızlara bakarken saç koklerimde hissettiğim acı ile inledim. Tutan kişiye baktığımda Aslı olduğunu görüp hiç şaşırmadım ve saçımı tuttuğu kolunu tutarak ters çevirdim. Aslı acı ile saçımı bırakırken bütün okul bu sefer Nisa Nisa! diye tezahürat yapıyordu 4 kişi hariç:
Barış: (sonunda kitabı bırakmış mk) "Daha hızlı vur Buse benim için vur o beni öpmeye çalışırken kitabımı yırtmıştı." (Amk hala kitap diyo)
Efe: "Vur Neslihanım (WTF??? Neslihanım falan hayırdır sen beybi) zaten tipsiz şuna bak ezilmiş petito ayıcık gibi."
Utku: "Kızlar bakın paylaşabilirsiniz ya da paylaşmayın lan vur Azra vur!"
Pusat:Pusat neden sırıtıyo lan ulan amk.
O sırada sesler kesilmiş bütün gözler bana dönmüştü.Noluyo lan kafamı çevirerek Aslıya baktığımda sanırım son yumruğun etkisi ile bayılmış olduğunu gördüm.
Şu an neredeyiz tahmin edin? Doğru tahmin müdür odası. Allah'tan şu malları fazla korkutmuşuz da hiç birimizden şikyetçi olmadılar yoksa disiplin favori.Neyse müdürün bir ton azarını dinledikten sonra güzel bir haber almıştık Matematik sınavı yoooook! Hoca hastaymış bir hafta raporluymuş bir hafta matematik yok lan gökten Lee Min Hoo yağsa bu kadar sevinirim heralde.
Sonunda müdür odasından çıktığımızda karşımızda dikilen dört kaslı beden görmüştük. Kızlar kafalarını yere eğmiş utanırken ben Pusat'a bakıyordum bir anda bağırdığımdan dolayı bütün gözler bana çevrildi:
"Senin yüzünden diziplinlik oluyodum amk p*çi!"
Pusat da şaşırmış olacak ki salak salak bakmaya başladı bense hızla yanından geçerek gidiyordum ki arkamdan gelen ses ile olduğum yerde kaldım:
"Benim için kavga da mı edermiş? Beni o yalakalardan kurtardığın için teşekkür ederim müstakbel karım muahh."
Ve yüksek bir ooooo sesi...
Bayağı kavgalı bir bölüm oldu :D umarım beyenmişsinizdir neyse ben kaçar bb.
Multi de yerde yatan kızı Nisanın kavgasında Aslı,Azranın kavgasında Burçin,Buse'nin kavgasında Toprak ve Neslihan'ın kavgasında Betül olarak düşünün beybiler hade bana eyvallah
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hı Hı Nah!!
Roman d'amourAşkın hiç komedi tonunu gördünüz mü? Her birinin aşkı birbirinden farklı Bir kız koleji düşünün erkeksiz.. Ve bir erkek koleji düşünün kızsız.. Bu iki okul birleşirse ne olur? Peki okulun en neşeli kızı ile en sessiz erkeği birlikte olur mu dersiniz...