chapter 6

7.9K 342 8
                                    

פרק 6

הארי

הרגשתי רע על איך שהתייחסתי אליה. החלטתי לעשות משהו שעלול לסכן את העבודה שלי, ״הכיתה משוחררת להיום, יש לי עניין דחוף לטפל בו, אני רק רוצה שלמחר תגישו לי סיכום על הרומן ואלה שלא קראו אותו יש לכם לילה שלם לעשות זאת. אני יודע שיש סרט מבוסס על הכתוב ההחלטה היא שלכם ולפי העבודות אוכל לדעת מי מכם מבטיחים את מקומם כאן ואלו מכם לא,״ עם זה כולם מיהרו לצאת וכך גם אני מחפש אחר הנערה עם השיער השחור.

הינה היא, ממהרת לכיוון היציאה. חייכתי למראה השיער החלק שלה גולש במורד גבה ועוצר על עיקול ישבנה. ״שיט,״ שמעתי אותה מסננת כשהתקרבתי וגופה החליק על שלולית המים שהיתה על הריצפה, ״אני רואה שיש לך כישרון בנפילות,״ גיכחתי. היא לא הסתובבה אליי, רק מיהרה לקום והמשיכה ללכת.

״היי!,״ תפסתי במרפקה מושך אותה לכיווני אך כנראה המשיכה הייתה חזקה מידי כי היא התנגשה בחלק הקידמי של גופי עם ידיה על חזי, ״מצטער,״ מלמלתי משחרר את מרפקה. אני מצטער על מה שעשיתי לך בכיתה רציתי לומר אך לא מצאתי את האומץ או שהאגו שלי הפריע. ״ולך יש כישרון בלהתנצל,״ היא החזירה. ״ברחת מהכיתה,״ עיניה עלו לפגוש את שלי והתכול בעיניה היה כמעט אפור.

״בכית?,״ פניי התעוותו. ״לא עניינך,״ הדיפה קלה ממנה אך אפקטיבית שחררה אותה ממני והיא פנתה ללכת שוב. החלטתי לא להגיד לה על העבודה, לא יודע מה עצר בי אבל אני בטוח שהיא קראה את הרומן ואפילו יכולה לסכם אותו בעל פה. ״סילבר?,״ מיהרתי אליה שוב אך היא כבר יצאה מהדלתות משאירה אותי מאחור. ״מה קורה כאן לעזאזל?,״ שאלתי את האוויר סביבי.

״מה היא עושה לי?,״ מדתי בראשי פניתי לכיתה שוב כדי לקחת את מעילי וללכת הביתה.

passionsWhere stories live. Discover now