chapter 19

6.8K 293 21
                                    

פרק 19

סילבר

מה? דמאט! זה לא היה אמור לקרות, למה אני משקרת לעזאזל? מה הקטע איתי? אני לא אוהבת את מייק! דמאט הוא רק בשביל סקס. עיניו של הארי היו מלאות דמעות והרגשתי כל כך רע, אבל אלוהים אני לא יכולה! אני ממש לא יכולה להעמיד את הארי במקום הזה, אני לא יכולה לסכן את העבודה שלו בגלל השיגעון שלי! הוא עלול לאבד את העבודה ואת הכל רק בשבילי. אני בחורה ואני צריכה לחשוב ולא לעשות דברים מטומטמים שיזיקו לנו.

״הארי זה לא בסדר,״ אני מניחה את ידיי על פניו, ״אנחנו,״ אני נעצרת ומרכינה את ראשי, איך אני הולכת לשקר לו עכשיו? אני חייבת, אני פשוט חייבת! ״הארי, אנחנו לא בסדר, אנחנו צריכים לשכוח.״. הוא מביט בעיניי, ״את לא רצינית,״ הוא חושק את שפתיו בכעס. אני לוקחת נשימה עמוקה ״אנחנו נשאיר את זה בתור זיכרון.״.

״אני לא רוצה את זה בתור זיכרון, דמאט!,״ הוא צועק. גם אני לא, אלוהים יקר שלי גם אני לא.
״אנחנו חייבים,״ אני אומרת בשקט מרגישה איך הדמעות נוצרות על פניי. הוא אוחז בי בחוזקה ומקרב אותי אליו, אני לא מונעת זו ממנו גם כשהוא מטיח את שפתיו על שפתיי בחוזקה. אני מרגישה את המליחות של דמעותיי על פניי מתערבבות בנשיקה שלנו. אנחנו מתנתקים ואני הולכת בלי להביט לאחור.
~~~
בנות, זו הודעה חשובה!
ל

כל מי שלא מכיר, או לא שם לב, את הסיפור הזה כתבו שתיים, אני ועדן.
זה לא הסיפור הראשון שאנו כותבות, אבל הפרקים הם תמיד ככה, אין מה לעשות נגד זה, זה הדרך שבה זה נכתב.
הסיפורים לרוב נכתבו, אז לבקש להעריך את הפרקים, לא רלוונטי.
אז תבינו, ובבקשה אל תבקשו שוב, זה מתיש לכתוב את זה כל פעם מחדש.
אנא הבינו!
באהבה,
וויט א'נגל.

passionsWhere stories live. Discover now