chapter 14

7.3K 312 21
                                    

פרק 14

הארי

המתח שיגע אותי, הצורה שבה היא התרגזה, הדרך שבה היא הטיחה בי את ההאשמות, זה הדליק אותי.
היא פשוט הציתה בי אש. תפסתי את מרפקה טורק את הדלת ושניה אחת עוברת ואני כבר מטיח את שפתיי ברעבתנות על שלה, לא נותן לה להבין מה מתרחש. ״ה-ארי,״ היא ניסתה לומר אך לא נתתי לה, ניצלתי את ההזדמנות שלי.

כל המחשבות והתהיות על שפתיה, הכל הרגיש כלום לעומת הדבר האמיתי. ידיי מצאו את מותניה וידיה עלו לכתפיי אוחזת בי כאילו חייה תלויים בה, היא נישקה חזרה. נהמתי לפיה מהעונג. מעניין איך שפתיה ירגישו סביבי. אם הן כאלה נעימות אני פשוט אתחרפן. שיט. אני רק מחרמן את עצמי יותר. לא שמתי לב שהלכנו תוך כדי ואחורי רגלה פגעו בשולחן שלי וידי החליקה במעלה רגלה החשופה אל תחת לבת החצאית הקצרצרה שלבשה.

״מר סטיילס,״ ידיה הדפו בחזי מעט, ״מה אתה עושה?,״ עיניה רעבות לעוד וכך גם אני. ״אני לא יודע,״ רכנתי לנשקה שוב אך היא נעמדה ועצמה את עייניה לשניה וכשפתחה אותן היא נראתה חיוורת כמו סיד, ״סילבר?.״. ״הארי אני-,״ היא נפלה מטה ומיהרתי לתפוס אותה. ״סילבר? היי! מה קרה?,״ פאק. הרמתי אותה, נושא אותה לכיוון היציאה מהחדר.

״מר טוד,״ אמרתי למרצה שעמד בכניסה. ״מר סטיילס, אלוהים, היא בסדר?,״ עיניו התרחבו בדאגה, ״כן בטח התעלפה מהחום והיא העמיסה על עצמה גם בלמידה. אני אקח אותה למעונות. אני אשמח אם תוכל להחליף אותי למשך היום. אני אוודא שהיא בסדר,״ הוא חייך בדאגה שנשארה בו והנהן.
כשהגענו לרכב השכבתי אותה על המושב האחורי ונכנסתי לרכב במהירות. ״רגע אחד אנחנו מתנשקים ורגע אחר את מתעלפת? את באמת מנסה להרוג אותי, סילבר בנט?,״ מלמלתי מדלג על ביניין המעונות וממשיך אל מחוץ לקמפוס. לבית שלי.

~~~
אז נו, התעגעגתם לפרקים? כי אני התגעגעתי אליכם!
באהבה,
וויט א'נגל.

passionsWhere stories live. Discover now