chapter 22

6.3K 298 18
                                    

פרק 22

הארי

״הארי!,״ שמעתי, אבל זה היה יותר מבוהל מהקריאות הקודמות. ואז שתיקה. זה מוזר. ציפיתי ממנה לעקוב אחריי או לפחות לקלל את נשמתי בצרחות. ״סילבר?,״ הסתובבתי חוזר על עקבותיי. ככל שהתקרבתי ככה הצטערתי יותר שעזבתי. נעל אחת שלה הייתה על המדרכה בכניסה למועדון. לא היו סמטאות כאן, לפחות לא בצד הזה אז הייתי רגוע עד ששמעתי קולות.

״תן לי גם קצת אחי זיינת אותה כבר פעמיים.״. ״ואתה זיינת אותה מקודם שתוק ותן לגמור עם הזונה הקטנה הזאת,״ זה היה מלווה בייבבות חלושות. ״בבקשה, בבקשה תפסיק,״ לחישה מוכרת. סילבר! שיט! ״היי!,״ רצתי לצידו של הבניין ליד מיכל האשפה ושם היא הייתה, מוטלת על הריצפה בבגדים קרועים ומלוכלכים והבן זונה הזה בתוכה. ״שיט ראלף בוא נעוף,״ השני אמר והתחיל לרוץ.

תפסתי את הזין הזה והכנסתי בו מכות בכל הכוח גורם לו ליפול מחוסר הכרה פונה לחברו שכבר התחיל להתלבש. ״אתה,״ אמרתי בטון מאיים. ״שמע בן אדם לא ידעתי שהיא שלך אל תיקח את זה אישי,״ הוא מיהר להתגונן אבל כבר לא ראיתי בעיניים, רציתי להכאיב לו. ״זה אומר שאתה צריך לגעת בה?! לכפות את עצמך על מישהי בכוח?!,״ דחפתי אותו לריצפה.

הוא בעט ברגלי וצנחתי איתו אך בזמן שמיהרתי להתאושש מהמכה הוא כבר פתח בריצה. רציתי לרוץ אחריו, להרוג אותו! ״הארי,״ השם שלי עצר בי מלהמשיך במסע הדם שלי. ״סילבר,״ מיהרתי אליה מכסה אותה עם הג׳קט שלי. ״אל תלך,״ היא אמרה ועיניה נעצמו. ״היי, סילבר! את שומעת אותי?!,״ היא איבדה הכרה. לקחתי אותה בזרועותיי פונה ללכת לביתי. הם פגעו בסילבר שלי.

~~~
מופתעים? לא ציפתם לזה? ולמה

passionsWhere stories live. Discover now