chapter 11

7.3K 316 13
                                    

פרק 11

סילבר

אני מלקקת את שפתיי הוא קרא לי זונה והוא אמר שחיי המין שלי לא מעניניים אותו, נכון? הוא הולך לסבול, ושאלוהים יעזור לי כי אני ממש לא אוותר לו על זה. מייק יצא לעברי מסדר את המכנס שלו ומעביר יד בשערו, ״אז את רוצה שנסיים את מה שהלך כאן?,״ הוא שואל ומלקק את שפתיו מגורה באופן ברור.

אני רק מחייכת חיוך זומם, ״בהחלט!,״ אני אומרת ומנשקת את שפתיו בחוזקה ובדיוק שהוא מתכוון לקחת את זה עמוק וחזק אני מתנתקת ומעבירה את אצבעותיי על פניו ושפתיו ורוכנת לעברו מעט, ״אבל לא כרגע, בסדר?,״ הוא מהנהן והולך לדרכו. הארי סטיילס עדיין לא פגשת בסילבר בנט, אבל הגיע הזמן שזה יקרה לא?!

*

אני לבושה בחולצה הדוקה ובחצאית קצרה עם תחתוני החוטני שלי שבקושי מסתירים משהו, אבל יש לי מטרה ברורה והיא לגרום להארי להצטער כל כך על מה שקרה לי. ״מייק,״ קראתי מאיטה לעבר הבנות שהיו סביבו והוא הסיט את מבטו אליי. נצמדתי אליו בחיוך, ״בנות סורי לבאס, אבל הוא שלי.״. ראיתי את מבטי הקנאה שהן שלחו אליי אבל כולן נעלמו וזה נשאר רק אני והוא.

אני מלקקת את שפתיי ומנשקת אותו בחוזקה. ״עד כמה שזכור לי שניכם אמורים להיות בשיעור שלי כרגע ולא ממזמזים אחד את השני באמצע המסדרון,״
חייכתי לעצמי, זה היה הארי. התנתקתי במהירות וחייכתי חיוך מביוש של ילדה טובה, ״אני באמת מצטערת, מר סטיילס.״. ״קדימה מיס בנט, ומר ריידר,״ הוא זירז אותנו להיכנס לכיתה.

נכנסתי לכיתה מוודה שמייק ישב לצידי, אני מכירה אותו היטב וידעתי שהוא יעשה זאת בלי אפילו בקשה מצידי ותוך מספר דקות זה כבר קרה. ישו כבר מטיילת על רגלי במטרה למצוא את העמק האסור בין שתי רגליי.

passionsWhere stories live. Discover now