chapter 10

7.4K 304 20
                                    

פרק 10

הארי

אם הייתי יודע שזה מה שיקרה כשאני אפתח את הדלת, הייתי בורח ולא חוזר לאותה כיתה יותר, ״שיט,״ מייק התלמיד הלא ממש מבריק שלי ונערה גונחת מעליו. סקס יבש. בכיתה. הנערה הסתובבה אליי ובאותה שניה רציתי להיעלם. סילבר הייתה הנערה. ״מר סטיילס?!,״ קולה מבוהל ועייף היא קמה מהבחור ויישרה את החצאית שהייתה מקופלת גבוה חושפת את התחתונים שלה בפעם השניה לעיניי.

״אני מצטער לא הייתי צריך להיכנס,״ אמרתי ממהר לעזוב את המקום. ״לא, מר סטיילס חכה!,״ היא רצה אחריי בעוד מייק נהנה מהאירוע. ״אני ממהר.״. ״אתה לא מבין זה לא-.״. ״סילבר אם חיי המין שלך היו מעניינים אותי הייתי נשאר לראות אותך רוכבת על הזין של מייק, אבל לא עשיתי את זה מה שאומר שזה לא מעניין אותי עד כמה זנותית הסטודנטית שלי,״ שיט.

קראתי לה זונה הרגע? היא נעצרה. הבטתי בעיניה מתרחבות מהלם. ״לך תזדיין!,״ היא צעקה והלכה משם. ״הייתי מזיין אותך,״ אמרתי בראשי מניד בו ופונה לשירותי המרצים וצוות החינוך. הייתי צריך כיתה ריקה וחשבתי שמצאתי מה שראיתי רק חירמן אותי יותר מהפנטזיה. אבל פאקינג מייק?! בדקתי שהשירותים ריקים ונכנסתי לתא המרוחק ביותר,
סוגר את הדלת וחושף את הזיקפה הכואבת שלי שמתחננת לשחרור.

״פאק,״ רטנתי בשניה שעטפתי את ידי סביב האיבר הפועם. החלקתי את ידי מעלה ומטה במהירות חושב עליה. אני חייב לגמור. עצמתי את עיניי מדמיין איך אני מחליק לתוכהס ידי התהדקה יותר וגנחתי, ״אלוהים,״ הרגשתי את האורזמה שלי מתפשטת ושניה לאחר מכן גמרתי כל כך חזק עם התמונה של סילבר בראשי גומרת מעל המייק הזה.

passionsWhere stories live. Discover now