chapter 8

7.7K 315 28
                                    

פרק 8

הארי

לא רציתי שזה יהיה ככה אבל אני חייב להיצמד לעבודה שלי ומתפקידי כמרצה אני חייב לתת יחס שווה לכולם ללא יוצא מן הכלל. ״א-ני לא יכולה,״ היא מיהרה למחות. ״אז זה אפס, חבל דווקא קיוויתי לראות אותך בהמשך השנה אצלי בקורס,״ אמרתי, פניי חתומות. ״יש לי קורס אחרי השיעור הזה,״ ראיתי בפניה שהיא ניסתה לשמור על קור רוח.

״אני מעדיף לנהל את השיחה המיותרת הזאת אחרי השיעור.״. ״אבל לא ידעתי שהיתה עבודה!.״. ״גברת בנט את קמת ויצאת מהכיתה וגם עם זאת יכולת לברר מה היה אחרי שעזבת מרצונך, אני מרצה לא גננת ועכשיו אני מציע שתאפשרי לי ללמד את הכיתה כדי שלהבא כן תדעי מה היו העבודות,״ היא שקעה בכיסאה ולצערי לא הביטה בי שוב עד סוף השיעור.

*

״משוחררים,״ הודעתי בתום הזמן ופניתי לערימת העבודות מולי. פאק בשביל מה אני בכלל טורח?. ״מר סטיילס.״., ״שאלות אליי דרך המייל ואם שכחתם משהו קחו ולכו יש לי עבודות לבדוק.״. ״אתה אמרת לי שאני צריכה להישאר,״ סילבר.
הרמתי את עיניי והרגשתי את הלב שלי ממריץ, ״גברת בנט,״ חייכתי מסמן לה להתקרב. ״אני מצטערת שלא הגשתי את העבודה ואני כן רוצה ללמוד את הקורס הזה אני חייבת אותו,״ היא התחילה להסביר.

"אני מבין. סילבר, בשבילי, אין בעיה שתשארי כאן ואני גם יודע שאת קראת את הרומן, רק רציתי להבהיר לך שלקום וללכת כולם יכולים אבל לחזור לא,״ היא הנהנה מובסת, ״אני יכולה לכתוב את הסיכום עכשיו?,״ שאלה עם תקווה. ״חשבתי שיש לך קורס נוסף.״. ״אני אוכל להשלים אותו אני לא רוצה להיכשל אצלך,״ עיניה הבריקו ולחייה הסמיקו לגוון ורדרד במבוכה.

״כן, שבי. יש לך 45 דקות לסיים את הסיכום ולהגיש לי אותו וזאת פעם אחרונה סילבר,״ היא מיהרה לשורה הראשונה מוציאה דפים וכלי כתיבה. ניסיתי להתרכז בשטויות שהיו בעצם העבודה של סטודנט בשם מייק אבל לא יכולתי. הרמתי מבט גנוב אל הנערה ממולי מרוכזת בדף על שולחנה. שיערה נופל על פניה אך היא לא מזיזה אותו.

רציתי ללטף את פניה, לגעת בה, להרגיש אותה מתחתיי כאן ועכשיו אפילו על השולחן שלי. היא נראית כל כך תמימה, עדינה, פגיעה. הרגשתי את מכנסיי מתהדקים מרגע לרגע. ״מר סטיילס?,״ קולה הוציא אותי מהפנטזיה המלוכלכת שלי. לעזאזל היא סטודנטית שלי מה עובד עליי?!. ״כן?.״.

״אני צריכה להרחיב גם על אדגר והית׳קליף?,״ שאלתה מיד העלתה חיוך על פניי, ״מה שאת חושבת לנכון העיקר שתקבלי עובר.״. ״אז סיימתי,״ היא קמה והתקרבה לשולחני, מושיטה את הדפים אליי.
הצטערתי שהיא סיימה ולרגע עלתה בי המחשבה להגיד לה שזה לא מספיק טוב ושתמשיך לנסות אבל הרגשתי שפגעתי בה מספיק. ״תודה,״ לקחתי את עבודתה וידה ליטפה את שלי בעדינות.

היא הסתובבה ללכת, מתכופפת להרים את התיק שלה מהריצפה והחצאית הקטנה שלבשה התרוממה מעט חושפת תחתון חוטיני שחור. לא כזאת תמימה הא? נשארתי לשבת נהנה מהנוף וכבר ידעתי שאת ההפסקה שלי אני לא אבלה בשתיית קפה.

~~~

אני מתנצלת מראש על האיחור הנוראי בהעלת הפרקים, אבל הפעם זה לא באשמתי הוואטפד בנייד שלי החליט שהוא לא עובד, ואני יכולה לעלות רק בסופש"ים שאני בבית, אז אני אתנצל מראש ואקווה שתבינו אותי XX

באהבה, 

וויט א'נגל 

passionsWhere stories live. Discover now