14.♡

124 2 2
                                    

,,Musíš si vzít něco elegantního." konstatovala Caroline jakmile jsem jí o tom řekla. Přikývla jsem, protože měla pravdu. Nikdy jsem neměla dobrý vkus a móda mě vlastně ani nezajímala, ale tentokrát to bylo jiné. Musela jsem vypadat alespoň trochu dobře.
,,Dobře tak..co navrhnuješ?" popojela jsem s vozíkem ke své dřevěné skříni a s menší námahou jí otevřela. Naskytl se mi pohled na spoustu krásného oblečení, které však už nebylo nošeno opravdu dlouhou dobu. Caroline se přitom pohledu rozzářila jako sluníčko.
,,Panebože! Kdes to všechno vzala?" vydechla jakoby právě viděla nějaké zjevení čemuž jsem se musela uchechtnout.
,,Tak různě." mykla jsem rameny i když jsem většinu věcí moc dobře věděla. Věděla jsem kde jsem si koupila tu nádhernou koženou bundu i ty krásné bílé šaty nad kolena. Věděla jsem kde jsem si koupila ten plyšový černý svetřík i ty černé džíny. Jen jsem jí to nechtěla říct. Vyvolalo by to ve mě mnoho vzpomínek a to jsem nechtěla. Už ne.
,,Navrhuju něco.." zadívala se na nějaký kousek ve skříni a následně se vítězně usmála. ,,v čem ho dostaneš." mrkla na mě a vyndala onen kousek ze skříně. Zalapala jsem po dechu...

Pokud to někdo čte tak moc děkuju♡ Jinak se omlouvám, ale nestíhám. Je toho hodně..

Try it! (Short story)Kde žijí příběhy. Začni objevovat