25.♡

61 2 0
                                    

Se Sethem jsme se sice políbili, ale nevedli jsme žádný jiný vztah. Doufala jsem, že se mě po tom všem alespoň zeptá, jestli s ním budu chodit, ale neudělal to. Po tom nádherném polibku se na mě jen omluvně pousmál a pak mě bez dalších slov odvezl domů, kde mě čekal výslech od mé nejlepší kamarádky. Řekla jsem jí každičký detail z toho, co se stalo, a pak začala brečet. Byla jsem svou reakcí mírně vyděšená, protože mi bylo už od začátku jasné, že kluk jako on by o mě ani nezavadil. Bohužel i tak mě to moc bolelo. A tak jsme celou noc proseděly na mé posteli, dívaly se na romantické filmy a jedly spousty a spousty výborné čokolády. Na zlomené srdce nejlepší.
Když se tenhle podobný scénář opakoval už třetí den a Seth se stále neozval, ozvala se Caroline. Přímo v polovině filmu film zastavila, zvedla se z postele a přísně si dala ruce v bok.
,,Nemůžeš tu takhle sedět. Seth je hajzl a už se neozve. Je konec. Prober se holka." jakmile ty slova dořekla, chtělo se mi začít opět brečet. Chtěla jsem na ní začít křičet, že nemá pravdu a on se ozve, ale v hlubi duše jsem tušila, že má opět pravdu. Vždycky jí měla. Jen já jí neposlouchala. A tak jsem jen silně zkousla svůj ret, svá víčka stiskla k sobě a nadechla se.
,,Chci se nechat operovat. Teď nebo nikdy." Caroline zalapala po dechu.

Try it! (Short story)Kde žijí příběhy. Začni objevovat