23.♡

47 2 0
                                    

Strávili jsme tam celý krásný večer i kousek noci. Celou tu dobu jsme si jen a jen povídali a snažili se o sobě dozvědět co nejvíce věcí. Řekl mi, že mu je dvacet jedna a pochází z Floridy. Také se mi svěřil, že má o pět let mladší sestru se kterou se vážně pohádali kvůli rozvodu jejich rodičů, které on nemá rád. Důvod proč mi neřekl, ale pochopila jsem, že o tom mluvit nechce. Zeptal se mě taky na to, jak jsem přišla o nohy a jaké to vlastně je. Řekla jsem mu vše. Připadalo mi jakobychom se znali už několik let a mohla jsem mu říct naprosto vše. Věřila jsem mu. Nejspíše to bylo ukvapené, ale nedalo se to ovlivnit. Za ten večer jsem se do něj zamilovala ještě víc. To, co jsem celou dobu cítila, jsem nikdy necítila. Síla toho citu nešla popsat i když jsem se tolik snažila.
,,Jsme tady." z myšlenek mě vytrhl jeho medový hlas a auto následně zastavilo před naším domem. Seth okamžitě vystoupil, vytáhl a rozložil vozík a pak mi otevřel, aby mě na něj mohl posadit. Čekala jsem na ten okamžik, až mě opět vezme do své teplé náruče, ale ten nepřišel. Byla jsem zmatená.
,,Děje se něco?"
"N-ne jen..promiň." a pak mě po celém tom nádherném večeru, pod oblohou plnou zářících hvězd a spoustou otázek v mých očích, políbil. Seth, ten kluk do kterého jsem byla už od začátku tajně zamilovaná, mě políbil. Opatrně, něžně a tak, jakoby se bál, že mu mohu uhnout. A víte co bylo nejlepší? Bylo to lepší, než jsem si kdy dovedla představit.

Opět se omlouvám za připadné chybky a děkuju za čtení ;)

Try it! (Short story)Kde žijí příběhy. Začni objevovat