Epilog

83 2 0
                                    

Deník, o dva roky později

Milý Sethe,
nevím zda tohle čteš, ale pokud ano věř, že každé slovíčko napsáno na tomhle papíře je pravdivé. Sedím tu na posteli, v ruce drtím propisku a přemýšlím nad tím vším, co se za ty dva roky stalo. Bylo toho opravdu moc. Chtěla jsem, abys u toho všeho jednou byl. Abys stál při mě, svíral mou ruku ve své a potom mě políbil abych věděla, že je vše v pořádku. Bohužel jsi se rozhodl jinak. Nechtěl jsi se mnou u toho být jako člověk. Chtěl jsi se mnou u toho být jako anděl. Pochopila jsem to. Hledíš na mě z nebe, s nádherně bílými křídly a nejspíš se i směješ těm kravinám, co dělám. Směju se jim taky.
Možná nejsi anděl. Možná jsi jen prevtělený do někoho jiného a dáváš na mě pozor, aniž bych o tom věděla. Ať už jsi kdokoliv..mým andělem jsi byl vždy. A vždy jím i budeš. Když se ohlédnu zpátky a v hlavě mi naskočí všechny ty vzpomínky na nás, chce se mi opět plakat. Sethe..ty jsi byl andělem už předtím, že ano? Proto jsi to udělal. Chtěl jsi se vrátit zpět do nebe a potom mi seslat někoho, kdo mě bude hlídat i na zemi. Miluju tě za to. Miluju tě za všechno, co jsi pro mě kdy udělal. Miluju tě už navždy.
Ať už jsi kdekoli doufám, že jsi šťastný. Třeba ses proměnil v jednu z těch nádherných hvězd, které jsme viděli tehdy nad městem. Třeba..
Pro mě vždy budeš svítit nejjasněji. Pro mě nikdy nebudeš hvězda. Pro mě nikdy nebudeš obloha. Pro mě vždy budeš celý svět i vesmír. Bohužel všechno jednou končí a i já se s tím musím konečně smířit. I svět a vesmír jednou skončí. Ten náš vesmír byl však moc krátký.
S veškerou láskou navždy Tvá Sky♡

Tak tohle je definitivní konec. První příběh, i když krátký, který jsem kdy dokončila! No ale jak napsala Sky..všechno jednou končí a zase něco nového začíná. Teď vymýšlím další příběh(short story) a pokusím se jí přidat co nejdříve a byla bych moc ráda, kdyby si jí někdo přečetl. Její název bude The green hair girl a jak už napovídá název..zelené tam bude hodně ;) Jinak děkuji za čtení, votes a komentování, protože to pro mě opravdu moc znamená. Nedoufala jsem ani v deset přečtení a tohle je pro mě něco úžasného. Znovu moc děkuju.
Zatím se loučím a uvidíme se (snad) u dalšího příběhu :)

Try it! (Short story)Kde žijí příběhy. Začni objevovat