17.♡

121 2 0
                                    

Cítila jsem své slané slzy na svých rtech a věděla jsem, že můj pracný makeup musí být naprosto rozmazaný. V tu chvíli jsem to ale neřešila. Jediná věc, kterou jsem si v tu chvíli přála, byla jít domů. Nikdy s tou schůzkou nesouhlasit a raději být zavřená doma. Navždy.
,,Sky..jsi v pořádku?" když vyslovil svou otázku musela jsem znovu potlačit vzlyk. Tak moc to bolelo.
,,Jsem. Samozřejmě." vydala jsem ze sebe s falešným úsměvem a rukou si nenápadně otřela slzy. Alespoň jsem si myslela, že to je nenápadné. Nebylo. Seth se se mnou totiž okamžitě zastavil a než jsem se nadála, seděl na bobku přede mnou.
,,Tys plakala.." vydechl při pohledu na mou tvář a povzdychl si.
,,Ne jen..alergie. Ty kytky tady a tak." zalhala jsem a otřela si další neposlušnou slžičku. Seth mi na to rozhodně neskočil. A pak udělal věc, kterou jsem rozhodně nečekala, ale snila jsem o ní. Byla to jedna z věcí, které jsem chtěla prožít s ním. Vzal mi můj obličej do svých velkých dlaní a zadíval se mi něžně do očí. Mé rozlomené srdce jakoby se v tu chvíli zase spravilo a objevila se nová naděje. Dokud tu chvilku někdo nepřerušil a nezavolal jeho jménem. Seth mou tvář okamžitě pustil a zvedl se na nohy. Nebyl to někdo. Byla to jeho dívka...

Try it! (Short story)Kde žijí příběhy. Začni objevovat