Okumadan önce:

324 37 12
                                    

Merhaba arkadaşlar! Öncelikle şu anda bu yazıyı okuduğunuz ve muhtemelen birazdan hikayenin ilk bölümünü okuyacağınız için teşekkür ederim.
Size hikayenin içeriğinden bahsetmek, bazı konularda uyarmak istiyorum:
1. Eğer yaşınız 10 veya daha küçükse bu hikayeyi okumanız sakıncalı olabilir.
2. Hikayenin ilerleyen bölümlerinde şiddet olabilir. Eğer okumak istemiyorsanız o kısmı atlayıp normal içerikli yerden devam edebilirsiniz.(Bunu söylememin nedeni sonradan tepki vermenizi ve eleştirmenizi istememem.)
3. Yazım yanlışları olabilir, yanlış gördüğünüzde düzeltirseniz sevinirim.
4.Küfür, argo kelimeler vb. içerik vardır.
-------------------------------------############----------------------------------------
Sizi uyaracağım ya da bilgi vereceğim noktalar bunlardı. Hikayeden fazla bahsetmiyorum çünkü ipucu vermek istemiyorum ;) Hepinize iyi okumalar canlarım, hikayemi beğenirseniz lütfen bunu yorumla, vote la bildirin ki hikayenin okunduğunu ve beğenildiğini bilip motive olayım :))) Fazla mı uzattım ne? Keyifli okumalar herkese.
Şimdi bunu yayınlıyorum, hikayenin biraz tanınması için bekleyeceğim, bir ya da iki gün sonra "Yağmur" ilk bölümüyle karşınızda olacak.
Kütüphanenize eklemeyi unutmayın :)

YAĞMURHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin