,,Co jsi tam s ním sakra dělala? Nenávidím tě!! Jsi obyčejn děvk*!" Zařval Vadim a mně po tváři začali stékat slzy. Přes slzy jsem ho přestala poslouchat. Nic jsem neslyšela. Jen jsem litovala a brečela. Proč? Proč se to stalo? Proč mně MenT omylem políbil? . ,,Ach Vadime, byla to nehoda. Opravdu... Nepodvedla bych tě..." Snažila jsem se říct,ale nevyšlo to. Slyšela jsem jen nadávky a že jsme skončili začala jsem mu to vysvětlovat. Pořád jsem koukala do země. Začal jse mi omlouvat. Já jen šla domů. Nemohla jsem zadržet slzy. Byla mi zima, brečela jsem. Nešlo nebrečet. Najednou mi volala Lucy moje BFF ze Slovenska ,, Ahoj Angee nemohla by som sa u teba s Danielom zastaviť?? Jedem do Pardubíc" usměju se do telefonu ale pořád pláču. ,, j-j-jasně že jo" ,, Stalo sa niečo?" ,, jen jse semnou Vadim rozešel." Rozbrečela jsem se víc ,, ooo- to je mi ľúto" ,, Kdy tady budete?" ,, okolo pol 12 možno neskôr" ,, ok ahoj" ,, Ahoj a nic si s toho nerob" típla to. Pak mi zapípal mobil. Byl to GEJMR.
G: Zdravím tě Gejmrovkyně Ann nechtěla by jsi natočit video? Napadla mě šibenice v mc chtěla bys? A mimochodem jak se máš?
A: Ahoj no klidně jen se musím na chvilku uklidnit. No špatně ty?
G: Co se stalo? Pohádála ses s MenTem nebo Jirkou? Já se mám dobře
A: Ne rozešla jsem se s mým klukem
G: To je mi líto :'(
Gejmr do vaší konverzace přidal/a uživatele Honza Macáku a Jirka Král (poznám. Autor. Jsou to jejich osobní profili)
J: Ahoj lidi proč jsi mě sem Gejmre přidal?
H: Čau. Taky by mě zajímalo.
G: přečtěte si minulé odpovědi
H: ten hajz*!Angee si v poho?
A: Čau. No ujde to.... :'(
J: Já si ho podám ten Vadim je teda debil. Jak ti to řek
A: Dost surově. Nejdřív na mě začal řvát nadávky a pak řekl že je konec
G: Prostě debil nom
H: proč jses nás taky nezeptal Gejmre?
G: S váma natáčim pořád. S Ann ne
J: Ok čau :)
H: Ahoj ;)
G: Ann pojď na skype nebo na teamspeak
A: Ok
*************************************
Natočili jsme to video. Pak mi napsal Kovy že mu to Honza řek a ještě mě utišoval. Pak přijeli Gogo a Lucy celý den jsme si povídali. Bylo to fajn.Večer mi Honza psal jestli u něj nechci spát. Tak jsem u něj spala koukali jsme na Horor "Odebrat s přátel". Ten konec jsem nechápala. ,, WTF!!! '' řekli jsme naráz. Honza mě obejmul a dal pusu do vlasů. Říkáte si, "vy spolu chodíte???" Ne nechodíme ,ale pusu mi na víčko, na tvář a do vlasů dává. Je to příjemné. Pak jsme šli spát. Honza usnul dřív.
ČTEŠ
Luck? Not quite... (CZ)
FanfictionNebude ti ubližovat. Nikdo." Řekl jsem a mrkl na ni. ,, Ubližuješ mi ty... Proč mi to neřekneš??" ,, nejde to..." Řekl jsem. Láska , flirt,nenávist, pokušení. Co se asi stane?