Brek.Vadim.samota...

448 28 3
                                    

Pohled Honzy

Bože... Proč to dělám? Protože musíš. Odpovědělo mi mé srdce. Doběhl jsem na zastávku a čekal na Autobus do Kladna. Tak Vadime, s čím příjdeš tentokrát? Povzdechl jsem. *Píp* Ozval se můj telefon. Přejel jsem prstem po obrazovce a tam se rýsovala zpráva.
Vadím? (Vadim): Jedeš?
Vadím?: Co jsi jí řek?

    Já:  Jedu a nic jsem jí neřekl.

Vadím?: Ufff. Hodný chlapec. :)

Já: Proč to vlastně děláš?

Vadím?: Nechci aby jste byli spolu. Nehodíte se k sobě. Ty takovej ošklivej kripl a ona dokonalá a nádherná. Nezasloužíš si jí.

Já:  Nejsem dokonalej- to nikdo.
Nejsem hezkej,ale aspoň nedělám to co děláš ty. To ty si jí nezasloužíš. Ani jeden z nás...

Vadím?: Hele,já nejsem blbej. Chceš jí pro sebe.
              Zobrazeno ✔️
Vadím?: Kriple!

Ach... Když budu s Angel,Vadim jí nedá pokoj. Můžu udělat jen jednu věc. Vytočil jsem Jirkovo číslo. ,, Čau. Hele... Ne o to nejde! Jde o Angel..." Odpovídal jsem.

Pohled Angel

Rozbrečela jsem se. Bože... Pak mě něco napadlo. Šla jsem do pokojíku a vytáhla kameru. Nachystala jsem ostatní věci a šla pro kytaru. Zapla jsem kameru
a ještě z rozmazanou řasenkou,slzy v očích jsem začala hrát.

,, I was thinking about you,thinking about me.

Thinking about us,what we gonna be?
Open my eyes,yeah, It was only Just a dream.

So I travel back, down that road.
When you coming back? No one knows.
I realize,yeah, It was only Just a dream.

I was at the top I was like I'm at the basement.
Number one spot and 'till you found a replacement..."
Začala jsem zpívat. Když jsem dozpívala kameru jsem vypla,sestříhala to a dala na Youtube.

Honza: Proč v tom videu pláčeš?
       Zobrazeno✔️

Ohlasy byli fajn jen se lidi ptali proč pláču. Pak mi pípl mobil. ,, Bože Jane! Nepiš m-" řekla jsem a podívala se na telefon. Kvůli slzám a rozteklé/rozmazané/slepené řasence jsem nic neviděla. Rukou jsem si promnula oči a zamrkala. Podívala jsem se na displej. Nebyl to Honza bylo to oznámení,že uživatel MenT nahrál video " Promiň...".Nechápavě jsem sjela pohledem po displeji. ,, Oh, dobře...? " unaveně jsem zvedla ruku a šáhla po displeji. Prstem jsem ho odemkla a rozklikla youtube. Pustila jsem MenTovo video. ,, Na začátek chci říct,že tohle video je pro všechny. Promiň te že jsem vám někdy nedal podpis. Promiň te že nejsem nej. Promiň Angel,že jsem odešel. Snad mi to odpustíš..." Začal se omlouvat. Na konci videa řekl.: ,, Promiň,že se nevrátím" já jsem si řekla,že to určitě nemyslí vážně. Dál jsem jen sledovala ty jeho oči. Na videu nebyli sice tak krásné jako v reálu,ale i tak. Nejvíce se omlouval mě. Já se rozbrečela ještě víc,ale kvůli tomu,že jsem taková.
Začala jsem psát koment.

Nechápu proč se omlouváš. To já jsem si myslela,že... ani nevím co. Jsem trvdohlavá,přecitlivělá,ubrečená a nevím co ještě. Je mi to strašně líto. Všechno i to,že se tak uboze omlouvám přes komenty. Vážně jsem se snížila až ktomu? To sem ale teď nepatří. Já jsem ten člověk který by se měl omluvit. Jsem strašná přítelkyně a pokud se mnou už nechceš být plně to respektuju. Moc tě miluju a vím,že se nemusím bát,že uděláš něco špatně. Tohle ti není podobné. Nic z dneška. Pořád doufám že se probudím s pláčem vedle tebe. Bohužel jen doufám...

A poslala jsem to. Pak jse mi tam začali hrnout komenty,ale ty jsem ignorovala. K čemu by mi byli?

Najednou Pípla sms.

Vadim Tkačenko: ahoj kočko. Slyšel jsem,že jste se z Honzou pohádali. Tak co to dát zas dohromady? Ten debil si tě nezaslouží.

Angel: jsi nechutnej. Vážně si myslíš,že bych ho podvedla? To vážně ne, Vadime :D Honzu nadevše miluju a je mi jedno co chceš ty. Vím,že by nikdy neudělal věc, která by mě/jeho měla bolet. Není ty. ;)

*** o měsíc později***

Pořád nepřišel. Ignoruje mě i na Utuberingu mě ignoroval! Po nocích pláču a moc nechodím ven. Kdo by taky chodil s kruhama pod očima? Mám čím dál tim víc deprese. Nechápu to... Proč odešel? Co ho k tomu přinutilo? Co jsem udělala špatně? Jo,něco jsem vám zapomněla říct! Bydlí u mě Jirka. Prej ho o to poprosil Honza. Klidně bych tomu i věřila. Jen mě pořád zajímá proč? Stále mě miluje? Ne! Nemiluje!

Luck? Not quite... (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat