Nenávidím vás!!

768 56 3
                                    

Pak jsem se z Váďou rozloučila a odešla.

Na pokoji nikdo nebyl. Nic jsem nedělala. Převlíkla jsem se a usnula. Ráno byl na pokoji Jirka i Honza. ,, Dobré ránko." Řekla jsem a chtěla dát Honzovi pusu na tvář. Uhnul. Nechápavě jsem se podívala. Chtěla jsem obejmout Jirku taky nic.

Šla jsem pryč. Neměla jsem hlad. Den plynul a já jsem se snažila s někým navázat konverzaci. Vždycky to dopadlo podobně. Odstrkli mě, nebo mi začali nadávat, dali mi facku. Nikdo jse semnou nebavil. Gogo,Váďa,Vláďa,Honza,Jirka,Teri,Expl0,Stejk prostě nikdo.
Šla jsem na Chatku a zabalila jsi věci.

Šla jsem za vedoucím a domluvila jsi chatku sama pro sebe. Byla velká a luxusní.

Vybalila jsem a oblíkla jsi černý crop top a džínové šortky. Vzala jsem si vansky a poprosila o klíče od jídelny. Když jsem vešla zamkla jsem za sebou a vzala jsi rohlík.

Odešla jsem a vrátila klíče.

Šla jsem k potůčku. Sedla jsi a proklínala. Napsala jsem všem esemesky že jsem to od nich nečekala a že mě to mrzí. Dnes jsem řasenku neměla. Jen linky. Začala jsem brečet. Opravdu kdo by to čekal?

Rozhodla jsem se jít do mojí nové chatky. Najednou jsem si vzpomněla že jsem si v té staré něco zapoměla. Byla to fotka mě a mé mrtvé kamarádky. Měla rakovinu. Zjistila jsem to až když nebyla ve škole.

Otevřela jsem dveře a Honza něco kecal. Kvůli jemu jsem,ale tam nebyla. Hledala jsem tu fotku. ,,Kde mám fotku?! Kde je ta fotka?!" Začala jsem vzlykat. Kluci jen koukali a nic neříkali. Našla jsem fotku a ve dveřích řekla. ,, Je konec!!! Jestli nesmažete do měsíce videa se mnou tak vás zažaluju!!" Řekla jsem. Myslela jsem to ,ale vážně. Táta byl soudce.
Odešla jsem. Furt na mojí chatku někdo ťukal. Neotevřela jsem. ,, Ann... Prosím otevři. To byla jen hra..." Řekla osoba za dveřmi. ,, Hra?! Jen hloupá hra?! Tak kvůli tý svý hře jsis zavinil rozchod!!!" Řekla jsem a šla ke kufru. Vyndala žiletku. Nikdy jsem to nedělala. Lehce jsem to položila k zápěstí a řízla. Cítila jsem v sobě studený kus železa. Začala jsem řvát. Strašně to bolelo. Točila jse mi hlava a slyšela klíče. ,, nenávidím vás" dostala jsem ze sebe. Viděla jsem jen dveře a černé boty.

tohle jsem udělala krátký

Luck? Not quite... (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat