Co když se stane něco co zničí naše přátelství?

1.3K 68 12
                                    

Jeho oči byly zavřené. Spal. Byl rozkošný. Šla jsem do kuchyně si udělat šťávu. ,, Co to semnou sakra je? Co mi to Vaďa udělal? Asi Honzu miluju." Hned vešla jeho sestra Linda. Proč jsem to řekla nahlas?? pomyslela jsem si. ,, Já to věděla. Hodily by jste se k sobě a navíc... Bráchovy se líbíš.'' Usmála se. ,,C-C-Cože?''já se mu líbím?? Jak dlouho??'' Zapnu kohoutek a šťáva mi přeteče a já sem mokrá. ,, Do MenTa!! T-teda do pikachua!! '' začne se smát a pak uslyšíme Honzu jak se probouzí tak udělám gesto "potichu!". ,, No on tě miluje dlouho...''řekne potichu a vyndá si skleničku a nalije si mléko. ,, Jak dlouho o tobě mluví?? Tak... čtyři roky?? Jo to bude ono.'' napije se. Já zívnu a podívám se na hodiny. ,, Hmmm. Sedm hodin'' Uslyším budík a jdu do Honzovo pokoje a lehnu si na zem aby mě neviděl. ,,(zívnutí) Dobré ránko'' sedne si já ještě chvilku počkám a pak vyskočím a zařvu ,, OMG GEJMRE TO CHCI DOMŮ'' lekne se spadne na zem a lehce se bouchne o stůl. ,, Auuu-seš blbá''začne se smát a já hraju uraženou ,, Tak já teda odejdu když sem blbá'' Postaví se a přimáčkne mě ke zdi. ,, Nechoď bude mi smutno'' mezi námi je jen cm. Šáhne mi do vlasu a zašeptá mi ,, Uraženost ti nesluší'' Naše modré oči se setkají a on řekne. ,, Pojedeš semnou na youtube tábor Coco? (její přezdívka na youtube jí znají). Byla by jsi na chatce  semnou a ještě s Jirkou.'' Já se usměju začnu lítat po pokoji a pak ho obejmu. ,, Děláš si srandu?? Jasně že Jo!! OMG Kdy se jede? V kolik nám jede vlak? Co si mám zabalit??" ,, Super. Noo... V pátek. V osm nám jede vlak do prahy tam nastoupí Jirka a pak budem ,asi za hoďku tam. Jo a z balením ti pomůžu" zasměje se a řeknu ,, nechceš spát unás? Mamka a taťka maj noční a samy říkali že u náš můžeš spát kdykoliv budu chtít. Náš dům je velkej." ,,Jo a když nám to jede pozítří tak si už zabalím i na tábor. Jo a na tábor můžeš moje mamka to zařídila." Usmál se a vyšel z pokoje. Za chvilku se vrátil s zeleným kufrem ,, pomůžu ti zabalit!! " zavelila sem.

O dvě hodiny později

,,Tak trika,džíny,mikiny,tílka, tepláky a kraťasy jsem ti tam dala, spodní prádlo si uděláš sám" usmála jsem se a k tomu se otočila. Honza na mě koukal. Já se začervenala a malinko uhnula ,, oh-kay " ze skříně vytáhl ponožky,slipy a boxerky. Moc sem na ně nekoukala spíš na Honzu. ,,Jak dloho tam budem?" Řeknu malinko smutně ,, 3 týdny." Řekne a hodí si do kufru sluchátka ,,aha" řeknu smutně ,, Co se děje? " řekne starostlivě ,, Co když se stane něco co zničí naše přátelství? I tak jsis mě nevšímal když jsi měl Valču (MenTolku)Pak jste se rozešli ,protože si byl častěji semnou" mám slzy na krajíčku. ,, To je minulost. Nás nic nerozdělí. Nikdy! " obejme mě a dá mi přátelský polibek na tvář který znamená ,, to bude dobrý" nebo ,, děkuju". Oplatila jsem mu ji a šli jsme ke mě. Já chtěla koukat na komedii a Honza na minoně :D Tak jsem mu je pustila. Pak jsme ještě koukali na různý filmy usnula sem.

Ráno

Vzbudila jsem se v Honzově obětí. Ohhh to je tak úža pocit!! Nevstala sem jen ležela dál pak sem zase usla. (😂😂) Vzbudila sem se. Oči jsem zatím neotevřela. Pak je otevřu a Honza na mě kouká ,, dobré ráno moje princezno" pohladil mě po vlasech. ,,dobrej princi" vstanu. ,,Pojď mi pomoct balit!!" Úplně jsem ho ukamenovala polštárama. ,,už jdu." Konečně!!

Tak líbí se vám tahle série?

Luck? Not quite... (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat