*** o 4 hodiny později***
Právě teď sedíme v autě plném věcí do našich pokojů. ,, Já se tak těším!" Řekla jsem a projela mnou vlna energie. ,, Já taky." Řekne Honza. ,, Děcka,ještě se to tam bude zařizovat "Říkala Mamka
Po hodině cesty
Vystoupili jsme z auta a před námi byl krásný dům.
,,To si děláš srandu!" Nadšeně zakřičím. ,, Kde jsi na to, mami sakra vzala?" ,, Můj kolega tenhle dům prodával a dal mi slevy a taky jsem to zaplatila společně s Danielem (můj otec)." Otočila jsem se na Honzu a ten koukal s otevřenou pusou. ,, Neslintej Honzo" řeknu provokativně a on mě lehce bouchne do ramene a já se začnu tvářit strašně ublíženě. ,, Mamí!! On mě bouchnul!" Řeknu jako dítě .: ,, Jo to vidím" řekne nazaujatě Mamka. ,, Tak dík mami." Řeknu rádoby naštvaně. ,, Mimochodem-psali mi že jsi pozvaná na Utubering!" Řekne Honza a má naštvanost zmizela. ,, Yeeeeeyy!" Vypísknu. ,, Co to je?'' Řekne máma. ,, Akce kam jezdí Youtubeři a jejich fanoušci. Fanoušci tam jezdí proto,aby se mohli vyfotit,nebo dostat podpis od jejich idolů. Pak tam jsou různé kapeli. Tenhle rok tam bude Pavel Callta,Atmo a Slza.'' Řeknu sebejistě. ,, A ty.'' Dodá Honza. ,, Jo... Počkat! Cože?'' Uvědomím si co řekl. ,, Budeš tam jako Youtuber a zpěvák. ,, Mimochodem- našli jsme tvůj starej cover channel. '' Řekl. ,, Vždyť neumím zpívat! A nemám ani jako youtuber trička a náramky a...'' Řeknu zmateně. ,, To stihneš! Je to asi za měsíc. '' Řekne jako kdyby to bylo za rok. ,, Ani nemám co zpívat! '' Řeknu naštvaně. ,, Co sorry od Justina? Pořád si to broukáš.'' Zasměje se. ,, Tak ono to je chytlaví!'' Začnu máchat rukama. ,, To je jako když se hádá metalistka a Belieberka'' Začne se smát mamka. ,, Dík.'' Řekneme naráz. ,, Rádo se stalo" Rýpne si Mamka. ,, Já dojedu pro auto,vy si prohlédněte dům." Řekne Mamka a já se usměji místo odpovědi. ,, Tak já jdu děcka!" Řekne v nákladním autě Mamka. ,,Čáu!" Zařveme. Sice ne naráz,ale skoro nastejno. ,, Jdeme?" Šáhne mi na rameno Honza a já se leknutím ošiju. ,, Jasně" Podrbu se na zátylku. ,, Ten bazén je velký... HODNĚ velký!" Ukážu na čtvercovou díru z modrou kapalinou-vodou. ,, Jo a je jen náš" udělal kawaii obličej. ,, Jo" přikývnu a zazubím se. Zahlédli jsme oranžový gauč. Tak jsme se na něj posadili. ,, Tady by se Gogovi líbilo." Podívám se kolem. ,, Jo" Přikývne. ,, Ehhm... Ty máš Goga hodně ráda,že?" Řekne. ,, Jo. Je to môj slovenský brat. " Zahihňám se. ,, Vždy když jsem ho potřebovala byl tu,což pro něj bylo těžké. Vždy jsem k němu mohla. Bylo mu jedno proč,prostě jsem mohla. Společně s Lucy jsou mí nejlepší přátelé. Vím,že nic není navždy,ale doufám že naše přátelství ano." Podívám se na mraky. ,, A co já?" Řekne zklamaně. ,, Honzo,ty jsi někdo s kým sdílím kousek svého srdce. Myslíš si,že mělo tu možnost víc lidí? Vadimovi jsem nikdy neřekla vše,bála jsem se, že by na mě řval" řeknu. On se usměje jako sluníčko. ,, Nemyslím." Řekne. ,, Mimochodem- jsi první osoba která za 10 let slyšela můj hlas. " zvednu prst. On se usměje. Začne se ke mě přibližovat.Mezi našemi rty jsou 4milimetry. Najednou se ozve jeho telefón. Na obrazovce je napsáno "Vadím?" a fotka Vadima. Povzdechla jsem si. ,, Omluv mě,ano?" Usmál se a já se usmála. Na chvíli odešel a pak se vrátil. V očích měl slzy a na tváři smutný výraz. ,, Honzo co se t...?" Skočil mi do řeči. ,, Ráno se vrátím." Vzal si kufr. Já ho z nechápavým obličejem sledovala. ,, Čau" řekl a v očích se mu leskli slzy,bolest a smutek. ,, A-Ahoj... Mám tě ráda pamatuj si to,ano?" Ujistila jsem ho. ,, Hmmm." Zašeptal a mlčky odešel. Ještě před chvílí z něj radost vyřařovala a teď má v očích slzy?
ČTEŠ
Luck? Not quite... (CZ)
FanfictionNebude ti ubližovat. Nikdo." Řekl jsem a mrkl na ni. ,, Ubližuješ mi ty... Proč mi to neřekneš??" ,, nejde to..." Řekl jsem. Láska , flirt,nenávist, pokušení. Co se asi stane?