Okolo 3:00 jsem se zbudila. Honza spal jak mimčo. Je kawaii.
Šla jsem do jídelny (ano :je otevřená i v noci :D) si dát rohlík. Byl tam jen... Vadim?? Brečel. Dala jsem si rohlík se salámem. Sedla jsem si k němu. ,, Proč pláčeš?" Řekla jsem ,, Nevím. Kvůli tobě" řekl ,, Proč to svádíš zase na mě? Ty jsi mi ublížil." Postavim se a bouchnu do stolu a pak syknu bolestí. ,, Proto jsem smutný. "
odešla jsem. Dojedla jsem rohlík a otřela si ruce o sebe. Otevřela dveře od chatky a tam stál Jirka s vážným pohledem. ,, Jiřino nedělej divadýlko." On se na mě podíval a ukázal na Honzovu postel. Byla tam jen krev. (Pokud nepočítám obal od doritos) Já začala brečet. Někdo ho unesl? Odešel? Je živý?
Vyběhla jsem z chatky. ,, Honzo?!" Zařvu a rozhlížím se. Všechny chatky se rozsvítily. Začalo pršet. Já spadla na kolena a brečela.
Rozhodla jsem se postavit, tak jsem se rozhodla jít do lesa.
Honza tam seděl. Kolem bylo malinko krve. ,, Honzo??Honzo!!" Řekla jsem běžela za nim.Tekla mu krev z nosu, ale i tak jsem si oddychla. ,, Jak se ti to stalo?" Řekla jsem a vyndala jsem z kapsi kapesník a ten mu podala. On jsi ho položil k nosu. ,, Vstal jsem v 3:15 tekla mi krev z nosu, ty jsi tam nebyla něco mě táhlo do lesa. Tady se to uklidnilo" řekl .Já jsem v 3:14 potkala Vadima. Je mu to ubližuje... ,, Já se o tebe bála" rozbrečela jsem se. Nebyl to ten pláč který jsem mívala normálně. Byl jiný. Obejmul mě ,, Nic mi není mami" ,, Hele!!!" Řekla jsem.
Šli jsme na pokoj. Jirka Honzu obejmul.
***********
Ráno jsem vstala první. Vyčistila zuby. Udělala jsem si make-up (linky řasenku make-up a korektor. A učesala se.
Převlíkla jsem se do džínových kraťasů a obyčejného černého tílka z hlubokým výstřihem. (Asi tak do půli prs)Pak jsem šla vzbudit kluky,chtěla jsem to udělat zajímavé. Vzala jsem si sluchátka napojila na notebook pustila bangarang od skrilexe a dala to na plný pecky. Vypla přetočila do refrénu a dala Honzovy do uší. Pustila jsem to Honza vykřikl a spadl s postele. Sundala jsem mu to ,aby nepřišel o sluch.
,, Dobré ráno!!!" Řekla jsem. On se na mě podíval. ,, Ohh..." Řekl viděla jsem bouli. ,, Takovou reakci jsem nečekala. Zakryješ si to prosím?." Řekla jsem a drobně naznačila že jsem si toho všimla. ,, Promiň já to neovládám" řekl a pokrčil rameny. ,, Takovej hrdina co zajišťuje aby se postavil" řekl Jirka sa mi se zasmáli. ,, Wow. Noo sluší ti to" řekl a sedl si . ,,Ok. Jdu na snídačku. " řekla jsem a tak jsem i udělala.
Při cestě jsem si broukala nějakou písničku.
Sedla jsem si k stolu kde nikdo nebyl a hlídala místo klukům.
Přišel ke mě Gogo s Vláďou. ,, Můžete si sednout. " řekla jsem. ,,Vědmo. " řekl Vláďa. Pak přišel MenT ,, Ahoj Ann. " řekl a sedl si ke mě. ,, Beam čawte tu je Gogo a so mnou tu je Ann moja kamaratka,Vláďa , MenT a prichádza Jirka. " řekl Gogo do kamery ,, Áhojdá" ,, Coca-Cola. " ,, What'saaap" ,, Čau negři!!"
***************
Pak byl program ,ten byl fajn.,, Gogo s kým jsi na pokoji???" ,, S Hoggym Exploitedem a Vadimem. " ,, Ahh ten debil" ,, kto??" Řekl tázavě ,, Vadim" ,, už chápem " řekl ,,Sadni si na mňa" skočila jsem na ně a držela se. On běžel k potoku. ,,Proč tě vůbec poslouchám?" Řekla jsem. On se jenom zasmál tím jeho smíchem (kdo nezná nepochopí) a schodil mě. Mě se povedlo ho schodit taky. ,, Ty kokos " řekl a začal kašlat. ,, Taky mi to připadá jako příjemné ochlazení" řekla jsem a plavala ke břehu. Ten rybník byl fakt čistej. Vylezla jsem a vytáhla Daňka. (Ano ona vytáhla jeho i když to moc nešlo),, Ďakujem ti" řekl ,, Neni zač" řekla jsem a šla do herního koutku si něco zahrát.
Jirka tam live streamoval. Šla jsem k němu a řekla,, Coca-Colá. Já jsem Coco a tohle je další Live s gejmrem a Jirkou. Ahoj kluci" oba dva pozdravili a gejmr se pak zasmál ,, Hele Coco já tu jsem taky" řekl "gejmříček". Pak jsem si sedla vedle zapla skype a kameru. Pak jsme hrály. Hodně lidí se ptalo jestli jsem Jirkova holka. Hodně lidí psalo že jsem krásná a že by mě ojeli. (Omlouvám se za to slovo,ale je jim 18)Pak jsme skončili. Bylo to fajn. Nikdo z fanoušků mi nenadával. Měli mě docela rádi. ,, Coco nechceš si založit channel??" Řekla 15 letá hezká holka. ,, Nevím. Přemýšlela jsem o tom ,ale hateri (hejtri) bych nebrala moc dobře." Řekla jsem a při tom mávala rukama jak retardovaný lachtan. ,,Škoda si nadaná" řekla a obejmula mě. Šla jsem na chatku. ,, Sebrala jsi mi fanoušky!! " řekl Vadim ,, Děláš si prdel?!?! Kdo se tu chová jak debil a natáčí video že jsem se s tebou rozešla já??" Řekla jsem a dala mu pořádnou facku. ,, Vyšlo by mi to kdyby Jirka nenatočil video že teď nebudou videa kvůli tomu že jsi na dně kvůli mě!!! Hned potom co jsme se rozešli tak na mě hodně fanoušků nadávalo!"Zařval. ,, Já nemůžu za to že na mě řveš přes celý Pardubice!!! Hodně tvých fanoušků to slyšelo!!" Řekla jsem a Jirka mu dal pěstí a Vadim odešel. ,, Dement" řekli jsme naráz a pak se debilně usmáli. Honza spal. ,, Vypadá tak nevinně. " řekl Jirka a zasmál se.
Šla jsem ven. Potkala jsem Vláďu tak jsme kecali. ,, Ann??" Řekl a zastavil se ,, No??" Řekla jsem mile. ,, No... jak začít?? Vím že miluješ Honzu ,ale..." Řekl ,, Ale?????" Řekla jsem tázavě. ,, Zamiloval jsem se do tebe. Už na 4fans. Bylo ti 16 let. Byla jsi tak zlatá. Zůstalo ti to do teď" řekl a já se začervenala ,, Vláďo já... tě miluju jako kamaráda... Zarazilo mě to... Nevím co pořádně říct... Promiň ... Já miluju Honzu... " dostala jsem ze sebe a obejmula ho. ,, Nazdar" řekl smutně. Já mu dala pusu na tvář a zašeptala ,, Je mi to líto" on mě obejmul a pak odešel
. ,, A za chvíli mi Jirka určitě řekne že mě miluje" řekla jsem si pro sebe. Musela jsem se debilně usmát.**************
,,Nemůžu spát" řekla jsem nahlas. ,, Nejsi sama" řekl Jirka.
rozhovor: (J je Jirka. A je Angee)J: Já chci spát!!!"
A: Taky!!!
J: Co kdyby jsme se šli proběhnout aby jsme byly unavený??
A: Ok. Jdem.Šli jsme do parku poblíž tábora
Vím ten začátek je divnej :D
ČTEŠ
Luck? Not quite... (CZ)
FanficNebude ti ubližovat. Nikdo." Řekl jsem a mrkl na ni. ,, Ubližuješ mi ty... Proč mi to neřekneš??" ,, nejde to..." Řekl jsem. Láska , flirt,nenávist, pokušení. Co se asi stane?