45 kg

433 28 4
                                    

Zachvíli bude 4camps. Budu na jednom z nich a to na Videocampu. MenT tam bude taky.

Pohled třetí osoby

,, Jirko? Ty si mi zase vzal nabiječku?!" Křičela bruneta na blonďáka. ,, Asi jo... Počkej..! Jo vzal. " rozesmál se blonďák a dívka protočila panenkami. ,, Tady jí máš!" Křikl blonďák a hodil jí po brunetě. Bruneta si povzdechla a nabiječku zapojila. ,, Furt si nezapomněla," zeptal se. Bruneta přikývla. Přesně věděla na co blonďák myslí. ,, Je to tak dávno! Měla by jsi zapomenout. On to tak už udělal." Řekl blonďák.
,, To říkají všichni. Myslíš si,že by na mě pořád čuměl?! Nezapomněl!" Řekla zoufale bruneta. V očích jí štípali slzy. ,, Notak," řekl blondýn. ,, Angee..." Sedl si k ní a hladí jí. Ona se k němu přimáčkla. ,, Promiň,ale..." Chtěl doříct blondýn. ,, Musím zapomenout," vyčetla bruneta. ,, Já to vím. Snažím se..." Vzdychla.
,, Zkusím z něj vytáhnout proč to udělal,Ok?" Povzdechl si blonďák a bruneta se usmála. ,, Díky!" Křikla bruneta. Blonďák jen kývl. ,, Už si začni balit," usmál se blonďák: ,, Znáš se" dodal. Bruneta přikývla a blonďák odešel.

U Honzy

Brunet se pozoroval v zrcadle. Pořád přemýšlel co udělat,aby na nádhernou brunetu s modrými oči nemyslel. Najednou cítil v kapse vibrace.(ne vibrátor to neni) Ale ne,další fanoušek. Stěžoval si a telefon vytáhl. Odemkl ho a naskytl se mu pohled na ty nejkrásnější oči. Na oči Angel. Pořád jí měl na tapetě. Hodně holek ho nutilo,aby jí změnil,ale on to nikdy neudělal. Miloval pohled na ty nevinné oči.

Na ty krásné modré oči,které mu nikdo nenahradí

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Na ty krásné modré oči,které mu nikdo nenahradí. Rozklikl aplikaci "Fotky" a tam si najel na album. Jmenovalo se "Moje jediná ❤️". Prohlížel si ty fotky dívky,kterou tak moc miloval. Ty rty,kterých by se rád dotkl. Ty oči ve,kterých se tak moc chtěl topit.

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Na každé se usmívala

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Na každé se usmívala. Miloval její smích a úsměv. Nikdo si nedokáže představit,jak moc pro něj bylo těžké nedívat se na ten úsměv. Nikdo. Miluju ji... Přiznal si chlapec a prohrábnul si vlasy. Získám jí zpět! Sebevědomě se usmál a kývnul. ,, Honzo?" ozval se tázavý hlas jeho sestry. ,, Ano,Lindo?" Otočil se chlapec na dívku. ,, Jak vypadám?" Zeptala se nervózně. Chlapec si jí prohlédnul od hlavy až k patě. Měla bílé balerínky,bílé šaty nad kolena. Její přírodně rovné hnědé vlasy teď měla vlnité. Měla na sobě řasenku a trošku výraznější rtěnku. Vzpomněl si na svojí princeznu. Jednou takhle přišla oblečená na jeho narozeniny. Tak moc se mu v tom Angel líbila . ,, Vypadáš jako..." Začal ,, Angel. Vím to. Vždycky se mi líbilo jak se oblíkala." Usmála se dívka. ,, Sluší ti to. " usmál se chlapec. ,, Díky. Mimochodem volala mi. Chce se obarvit. " řekla. ,, Na jakou?!" Vyskočil chlapec. ,, Na černou." Zasmála se dívka a chlapec si oddychl. Jeho princezna měla totiž,tmavě hnědé vlasy,skoro do černa. Díky bohu... Chlapec si znovu oddychl a otočil se. ,, Řekla jsem,že by jí slušela modrá." Chlapec se rychle otočil na sestru. Měla vážný pohled,kterého se lekl. ,, A ona?" Řekl nervózně chlapec. Věděl,že by jeho princezna byla krásná i s modrými vlasy,ale i tak se bál. ,, Řekla,že možná jindy, " usmála se dívka a chlapec si oddychl. ,, Víš,že jí za pár dní uvidíš? " ozvala se znovu dívka. Chlapec si povzdychl. Rád si povídal se svou sestrou,ale o téma "Angel" si od té události povídal nerad. ,, Jo... Vim" chlapec křečovitě zavřel oči. ,, Co hodláš udělat,Honzo?" Usmála se dívka. ,, Omluvit se? Usmířit se. Bavit se?" Chlapec otevřel oči,ale na dívku se neotočil. ,, A dál?" Dívka ihned zalitovala. ,, Co dál? Lindo,ona není hloupá. Bude trvat než mi začne věřit a určitě se mi nebude hrnout do objetí. Snad nečekáš tohle: hej Babe,sorry,že jsem zdrhnul. Ohh to nevadí dáme si tvrdej sex?" Protočil očima chlapec a dívka si povzdechla. Vzala si bílou koženou bundu a odešla. Chlapec moc dobře věděl proč. Bála se. Bála se,že s ním Angel už nikdy nebude za to co jí provedl. Věděla,že bude její bratr zase pod bodem mrazu. Že bude plakat a Angel si ublíží. Chlapcovi to však nedocházelo. Bral to na lehkou váhu. ,, Jdu do studia!" Zakřičel chlapec a zavřel za sebou vchodové dveře. Nastoupil do auta a jel.

U Angel

Dívka stála u zrcadla a prohlížela si své břicho. Od té doby co Honza  odešel,jedla jen málokdy. Zhubla kolem 8 kilo. Měla 45kg a správná váha osmnácti leté dívky je +-59 (záleží i na typu postavy, výšce atd.) kg. Jirka si toho všiml a začínal mít strach. Proto si vzal telefon a zavolal Honzovi. ,, Jé čau Jirko!" Ozval se Honza. ,, No nazdar. Hele myslím že má Angel problém," řekl neklidně blonďák. ,, když jsem se jí viděl se vážit měla 49 (bylo to před 5 dny) kg..." Řekl blonďák. Honzovi se zastavil dech. Jeho kráska byla vždycky hubená,ale vždy vážila aspoň 50 kilo. Nikdy míň. ,, J-j-jak to myslíš?" Řekl po chvíli. ,, Bože,jdou jí vidět žebra a má mezeru mezi stehny a to velkou!" Zvážněl Jirka. ,, A co s tím chceš dělat? A co s tím mám dělat já?!" Zakřičel do telefononu mladší. ,, Nevím,jen jsem ti chtěl... Nevím" řekl Jirka. ,, Kdybych s ní byl,řeším to,ale nejsem! " típnul to brunet. Blonďák si povzdechl.

Luck? Not quite... (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat