Fajn večer!!

996 63 2
                                    

Ještě jsem si povídala s Jirkou. Furt mi děkoval. ,, Půjdu se osprchnou jop?" Řekla sem. On jen přikývl. Sprchu jsem si užívala. V koupelně bylo menší okno. Vzala jsem ručník ovázala si ho kolem pasu.

*******

Večer byla diskotéka. Děti tam mohli být do 10:00 a my do 00:00. Zvolila sem adidas triko černé šortky a boty.(viz. Media) Vlasy jsem zavlnila kulmou. Dost mi to slušelo. Když sem vyšla s chaty dost kluků na mě koukalo. Když jsem vešla byly tam jen vedoucí a Instruktoři. Super!!!!! Všichni na mě koukali. Viděla jsem Vadima který se líbal s Fallenkou. Sukničkář. Chudák Fally taky jí podvede. Sedla jsem si do křesla vedle Goga. ,, Baaaaaaaaaaaaam!!! Čáute tu je Gogo" pozdravil a kameru namířil na mě. ,,Toto je moja najlepšia kamarátka Angee.'' řekne. ,, Coca-cola lidi!!!!'' Řekla jsem.,,Práve teraz sme na disco !!!!'' Chvilku jsme ještě točili. Pak jsem přišla na pokoj. Honza stál u mojí postele. ,, Honzo???? Co tam schováváš??'' řekla sem . ,, Pojď sem...'' řekl s kamennou tváří. Šla jsem ,, Víš no... Máš narozky!!!!!!!'' Zvedl peřinu a tam byly dárky. ,, MenTe!!!!! Ty seš fakt De-MenT!!!!'' řeknu a skočim na něj. ,,Co kdyby sis rozbalila dárky??'' dá mě na zem. ,, Bude mi potěšení.'' řekla sem a začala rozbalovat. První byl Iphone 6plus od rodičů. Pak strašně hezkej přehoz od Vláďi. Krabičku s make-upem od Teri. Boží kulmu od Goga.Asi mu radila Lucy. Strašně luxusní kabelku a lístky na wellnes od Lucy. Zrcadlovku od Hoggyho a Jirky. Kšiltovku s logem Jirky která není v prodeji taky od Jirky. Pak tam byl... Macbook (notebook od apple-u) od Honzy a Lindy?! ,, Honzo?! Kdes na to vzal peníze??'' ,, No tak mamka mi doplatila.'' obejmula jsem Honzu. Pak někdo zaklepal. ,, Jdu tam!!!''  řekl Honza. ,, Ty pi** tak kde je??'' Vyběhl Vláďa. ,,Kde asi?! Rozbaluje dárky!!!" Najednou vyběhli všichni. Všichni na kom mi záleží. ,,Awwww. Já vás miluju!!!" Řekla jsem a všechny obejmula. Do jednoho. Pařili jsme do 23:00.

Luck? Not quite... (CZ)Kde žijí příběhy. Začni objevovat