Probudil mě zvuk pípání přístrojů. Zamrkala jsem ,aby jsi moje oči zvykly na světlo a otevřela oči. Viděla jsem Honzu jak má jednu (tu zdravou) ruku položenou na obličeji,Goga jak mu Lucy pláče na rameni a Vláďu jak si povída s Váďou a Jirku jak kouká do mobilu. Jeho oči byli červené od pláče. Ranilo mě to ,ale nechtěla jsem je tam. Chtěla jsem tam jen Lucy. ,, Prosím odejděte. Lucy ty prosím zůstaň. " řekla jsem klidně. Honza jse na mě podíval. Jeho oči byli plné slz. Šlo vidět že mě chtěl obejmout a už nepustit. Pak všichni odešli.
,, Čo sa stalo? Čo ti chalani urobili?" Zeptala jse Lucy. ,, Byli na mě hnusní, někteří mi dali i facku. Prostě mě tam nechali samotnou. " řekla jsem a vzpoměla jsi na jedno těžké období mého života. ,, To ale nieje tak moc zlé. Podla mňa si na ně až moc vyštartovala" řekla Lucy (sorry za můj slovenský lv 😂) ,, Nikdy jsem ti to neřekla ,ale... Když mi bylo 12 byla jsem hodně sama. Šikanovali mě. Předtím jsem měla kamarádku ,ale umřela na rakovinu. Kvůli samotě a šikaně jsem se málem předávkovala. Začala jsem chodit k psychologovi. Chtěla jsem skočit i z okna. Tak jsem chvilku byla v psychopatické léčebně v Bohnicích. Jen pár dní. Když jsem se vrátila šla jsem do mého oblíbeného altánku. Chodili jsme tam s Alicí to je ta mrtvá kamarádka. A tam jsem potkala Honzu. Pak jsem v Bratislavě potkala tebe. " vysvětlila jsem. ,, Pujdu jim to vysvětlit. Důfám že to pochopí. " řekla Lucy a odešla. Slyšela jsem její hlas. ,, to jsme nevěděli. " řekl Vláďa. ,, Já jsem takovej kokot. Úžasná holka a já jí udělám tohle. " slyšela jsem jeho hlas. Pak začal brečet lámalo mi to srdce. Šlo vidět že je to mrzí. ,, Jane??" Řekla jsem otevřeli jse dveře a v nich zničenej Honza se sklopenou hlavou. ,, Omlouvám jse. Já jsem to nevěděl. Je mi to líto" řekl. ,, pojď sem. " řekla jsem a on tak udělal. Obejmula jsem ho. ,, nechám jsi to projít hlavou. " řekla jsem a usmála jse. Začal děkovat. ,, Jdi to prosím říct všem. "Přikývl. Odešel. Kluci pak přiběhli a všichni měli oči od slz a obejmuli mě. Jirka a Váďa jsi něco špitali. Slyšela jsem něco jako,, Ona byla v Bohnicí!! Je to blázen!!" Špitl Váďa. ,, Vadime vypadni!!!" Řekla jsem s Jirkou naráz. Vadim se otočil k odchodu a pak rychle přiběhl ke mě a spojil naše rty. Já jse snažila odstrčit ,ale on byl silnější. Honza tam jen stál. Koukal jak jse od něho snažím odstrčit. Skousnul si ret. Jeho to vzrušilo? Jemu jebe?! Najednou ho chytil Gogo a odstrčil. ,, Tobě fakt hrabe!!! Sakra vzpamatuj se!! Já s tebou chodit nebudu. " řekla jsem vážným tónem. ,, Ann...? Omlouvám jse. Nevím co to do mě vjelo. " obejmul mě. To obětí bylo příjemné. Honza tam furt jen stál a koukal na mě jak na zjevení a skousnul si zase ret. ,, my už musíme " řekl Váďa Vláďa a Jirka. ,, My už taky naozaj musíme vyrazit. Ahoj" řekli Gogo a Lucy. Odešli. ,, Honzo?? Tebe jak na mě Vadim sko-čil... Vzrušilo??" Zeptala jsem se. Podíval jse na mě. Najednou mi dal pusu. Pak další a zapojil naše jazyky. Já moc nespolupracovala. On přestal a podíval jse na mě. Měl na sobě džíny a svoje nové tričko. Dala jsem mu taky pusu. Líbali jsme se. Bylo úžasný cítit jeho doteky ,ale něco ve mě se cítilo provinile. Jako kdyby byl Honza jen zástěrka. Že miluju... Vadima?! Ne!! Nemůžu!! Já jsem se odtrhla. ,, Honzo ne... To kvůli tobě mám zavázanou ruku. Kvůli tobě jse to stalo. Kvůli tý tví stupidní hře... " řekla jsem a on sklopil pohledSkým by měla Anngee skončit? Co by se vám líbilo??
ČTEŠ
Luck? Not quite... (CZ)
FanfictionNebude ti ubližovat. Nikdo." Řekl jsem a mrkl na ni. ,, Ubližuješ mi ty... Proč mi to neřekneš??" ,, nejde to..." Řekl jsem. Láska , flirt,nenávist, pokušení. Co se asi stane?