İstek bölüm: Plaj çantamda neler var?

716 15 2
                                    

Plaj çantasında neler olmalı ?
Çantaya bakınca eksik bir şeyi fark edip "aaa almamışım" dediğiniz mutlaka olmuştur. Plaj çantasında olması gerekenleri istek üzerine yazmak istedim.

Konumuza gelecek olursak, plajda yanınızda bulundurmanız gereken şeyler kesinlikle en başta bir vücut havlusu. Hatta iki tane gerekli. Biri güneşlenirken şezlonga sermek için, diğeri ise kurulanmak için.

Plaja giderken neler alınmalı?
Yedek mayo veya bikini olması gerek diye düşünüyorum. Uzun süre kalmayı planlıyorsanız aynı mayo - bikiniyi uzun süre kullanmak sağlık açısından da iyi değildir ve renkleri çabuk solar. Özellikle denize girdiğinizde tuz nedeniyle lekelenmeler olur ve daha sonra karar değiştirip havuza gitmek istediğinizde yedeğini giyersiniz.

Plaj çantası
Eğer tek başınıza gidecekseniz, çantanızda bir kitap bulundurun derim. Malum can sıkılır. Diğer alternatif ise kulaklık. Müzik her yerde lazım :)

Şapka ve gözlük, güneşten korunmak için krem ve isteğe göre bronzlaştırıcı yağ.

Saçlarınız uzunsa şanslısınız. Sudayken yumuşacık, sudan çıkar çıkmaz birbirine girmiş saçları yola getirmek bir hayli zordur. Bunun için bir tarak ve lastik toka gerekiyor. Suya girmeden saçlarınızı toplarsanız rahat edersiniz. Yüzerken sürekli omza yüze dolanan saçlar hoş olmayacaktır. Saçlarınızı toplamayacaksanız çıktığınızda uçlardan düğümleri tarayarak açabilir ve en son dipten uca tarayarak kırılmayı en aza indirebilirsiniz. Tarama işleminden sonra da çok sıkmadan saçı hafifçe toplayabilirsiniz.

Güneş nedeniyle dudaklar kuruyup çatlamaya daha meyilli olacağından mutlaka çantanızda bir dudak nemlendiricisi de bulundurmalısınız.

Ve son olarak tabi ki plaj elbiseleri. Vazgeçilmez, kurtarıcı, şık ve rahat.. Üstelik plajlar için de incecik tulumlar vazgeçilmez olacak gibi görünüyor.

Kıyafet Ve Okul TavsiyeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin