[]. Marka takıntın olmamalı. Evet doğru marka kıyafetler, marka ayakkabılar kullanırsan daha iyi ama bunu problem haline getirme.
[]. Olabildiğince mütevazi olmaya çalış. Çoğu zaman kızlar, "ayakkabımı şurdan, şu fiyata aldım" gibi salakça cümleler kurup, hava atmaya kalkarlar. Ama bilmiyorlar ki, onlar aslında kendilerini küçük düşürüyorlar. Gönlün zengin olmalı. Dünya malı dünyada kalır, bunu da unutma...
[]. Güzellik geçici birşey gerçekten de. Güzelim diye kendini birşey zannetme. Ama eğer çirkinsen, böyle şeyleri kafana takmamanı öneririm. Biliyorum dile kolay, ama inan ki bu yaşlarda böyle şeylerin hiç önemi yoktur. Okulda bazen kilolu olanlarla, diş teli ve ya gözlük takanlarla dalga geçiliyor, ben de görüyorum. Bunun tek çaresi şu: görmemezlikten gelmek. Sanki o sözler sana söylenmiyormuş gibi davran. Sinirlenme, sakinliğini koru. Bunlar gelip geçici şeyler. Gün gelecek hatırlayıp güleceksin. O yüzden böyle şeylere kafanı takma.
[]. İradeli ol. Bir amacın olmalı. Yani mesela doktor olacağım, ressam olacağım gibi. Ve bu amaç üzerinde ilerlemelisin. Hiç bir şey için yolundan dönme. İçinden ne olmak geliyorsa, ona doğru yönel. Okumak şart ve bunu sakın unutma. Hiç birşey geleceğinden önemli olamaz. Kendini de düşün. Bilgisayar oyunları sen ödevini bitirinceye kadar bekleye bilir. Aklın Whatsapp'da, Instagram'da olabilir. Ama derslerini aksatmamalısın. Geleceğini düşün biraz...
[]. Alışkanlıklar. Bazı şeyler alışkanlık haline gelir hayatta. Mesela sabah kalktığımızda yüzümüzü yıkamak, dişlerimizi fırçalamak gibi şeyler.
Bu yaşlarda kızlar ya da erkekler dış görünüşe önem vermeye başlarlar. Hem bunun için hem de kendi görüntünüzün güzel olması için,sağlık, temizlik için bakımınıza özen göstermelisiniz.
[]. Çantanda mutlaka sakız olmalı. Kantinde birşeyler yedikten sonra mesela, cips, bisküvi gibi . O zaman hemen ağızınıza bir tane naneli sakız atın.Arkadaşlar eğer aklınıza takılan, sormak istediğiniz birşey varsa lütfen çekinmeden sorun. Yorumlarda fikirlerinizi belirtin. İstediğiniz bölüm varsa yazın, yayımlarım.
Yorumlar artarsa çok iyi olur. Okuduğunuz için teşekkürler....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kıyafet Ve Okul Tavsiyeleri
Non-FictionBu kitapta kızlarla ilgili her şey var. Saç , makyaj, dersler,cool olmak, moda ne ararsanız var. Oy vermeniz için sizi zorlayamam ama beğendiyseniz oy vermeniz 2 saniyenizi alır. Yorumlarda da kendi fikirlerinizi bildirebilirsiniz. Umarım beğenirsin...