Abiye kıyafetler ve kombinleme

1.9K 44 2
                                    

Selam kızlar
Medyada abiye dediğimiz kombinlerden biri var. Aslında bizim yaşımıza uygun olan sportif kıyafetlerdir. Yani jean pantolon, şort, tişört falan. Ama düğüne ve ya nişana giderken böyle giyemeyeceğimiz için size bir kaç tüyo vereyim dedim.

Bu yaşlarda taşlı, pullu, dantelli şeylerden uzak durun. 18-den sonra giyebilirsiniz. Bizim yaşımızdakiler daha çok çiçek ve ya geometrik desenli şeyleri tercih etmeliler.

Abiye kıyafetlere uygun saç modelleri
Tabi saç modeliniz kıyafetinize göre değişebilir. Eğer elbise çok hareketliyse, desenliyse sade saç modeli uygun olur. Mesela at kuyruğu. Eğer elbise sadeyse saçınızı dalgalı yapıp açık bırakabilirsiniz.

Takılar
Bu yaşlarda aksesuar çok kullanın ama ince olmalı. İnce bileklikler, kolyeler tam bize göre. Eğer kıyafetiniz, taşlı, pulluysa takı konusuna hiç girmeyin. Ama sade bir kıyafeti aksesuarlarla hareketlendirmek çok güzel bir fikir olacaktır.

Ayakkabı
Aileniz izin veriyorsa ve yaşınız uygunsa topuklu giyin. İlk defa giyecekseniz bence dolgu topukla başlayın. Onlar çok rahat koşabilirsiniz hatta. Yaz ayları için şık babet ve sandaletler uygundur.

Bu bölüm de böyle bitti. Fikirlerinizi yazın lütfen...
Okuduğunuz için herkese teşekkürler.

Kıyafet Ve Okul TavsiyeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin