Evde yapılabilecek pratik yüz maskeleri

951 16 5
                                    

Kızlar, yüzümüze ve cildimize çok önem vermeliyiz. Bunun için pratik yüz maskelerinden bir kaçını sizlerle paylaşacağım.
Çoğu ev yapımı yüz maskesi aşağı yukarı mutfakta her zaman bulabileceğiniz 1-2 doğal ürünle hazırlanabilmektedir. Bu maskeler cildin daha yumuşak olması, temizlenmesi ve pürüzsüz görünmesi için kullanılabilir ve pahalı kozmetikler ya da profesyonel cilt bakım uygulamaları gibi bütçe ayırmanız gerekmez. Kolay yüz maskeleri ile yağlı ciltlerdeki fazla yağı alabilir, kuru cildi nemlendirebilir ve sivilce, kırışıklık oluşumunu azaltabilirsiniz.

Kuru Cilt Tipi: Kuru ciltler için hazırlanacak yüz maskeleri yüzü ölü cilt hücrelerinden temizlerken kızarıklığa yol açmayacak ürünlerden hazırlanmalı. Çünkü kuru ciltler yağlı ciltlere oranla daha hassas bir yapıya sahiptir. Cildinizi nemlendirmek için ihtiyacınız olan malzemeler zeytinyağı, bal ve 1 yumurta sarısı. 3-4 kaşık zeytinyağını 3 çay kaşığı bal ve yumurta sarısı ile iyice karıştırarak yüzünüze sürün ve 20 dakika bekletin. Maskeyi çıkarmak için ılık veya soğuk su kullanabilirsiniz.
Yağlı Cilt Tipi: Siyah nokta ve sivilce oluşumuna yatkın yağlı cilt tipi için evde hazırlayacağınız maskeler fazla yağı almaya yönelik olmalıdır. Bunun için hem C vitamini bakımından zengin hem de yağı alan limon, greyfurt veya portakaldan yararlanabilirsiniz. Bu meyvelerin herhangi birinden taze olarak sıkacağınız 2 yemek kaşığı suyu 2 yumurta akıyla iyice karıştırın. Yıkadığınız yüzünüze sürdükten sonra 10-15 dakika bekletin ve ılık suyla yüzünüzü durulayın. Aynı etkiyi 5-6 tane ezilmiş çilekle hazırlayacağınız kolay yüz maskesiyle de yakalayabilirsiniz.

Umarım işinize yarar.
Arkadaşlar, her bölüm için fikirlerinizi yazarsanız çok sevinirim. Sizin görüşleriniz benim için önemli.

Kıyafet Ve Okul TavsiyeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin