Karışık tüyolar

698 16 0
                                    

Ne kadar çok kıyafetin olursa o kadar iyi olur. Kıyafet alırken moda olması kadar rahat olmasına da önem ver. Bu yaşlarda öyle popülerlik, aşk meşk gibi konulara fazla önem verme bence. Ne de olsa okula gidiyorsun. Okulda hareketlerine çok çok dikkat etmelisin. Çünkü okulda her şey çabuk duyulur, dedikodu çok olur. Hiç bir şeyin gizli kalmaz. Eğer popüler olursan seni çok kızlar kıskanır ve seni gözden düşürmek için uğraşırlar. Böyle şeylere çok dikkat etmelisin. Çünkü ebeveynlerine kadar gidebilir. Kendin ol. Cadaloz kızlardan olma. Böylelerini kimse sevmez ve arkadaşlık kurmak istemez.

Cool olmak ne demek?

Eğer nasıl cool olabilirim diye düşünüyorsan bunun cevabını verebilirim.
Kıyafetler bu konuda çok önemlidir. Çünkü kıyafetlerin senin tarzını yansıtır. Şık ol, arkadaş çevren olsun. Tabi bu konuda sosyal medyanın da payı var. Bazıları okulda takipçileriyle, bazılarıysa paylaştığı resimlerle popülerleşiyor. Sosyal medyaya koyduğun resimlere çok dikkat etmelisin çünkü onlarca insan görüyor. Gitarla resim çektirebilirsin. En yakın arkadaşınla güzel yerlere gidip resimler çekinin.
Arkadaşlar resim düzenleme programlarından bir kaçını sizlere önereceğim.
Retrica
Candy camera
Pixlr omatic
Pixlr express
B612

Yorumlar artmalı...

Kıyafet Ve Okul TavsiyeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin