Tavsiyeler

712 19 1
                                    

Çirkin kız yoktur, bakımsız kız vardır. Buna katılıyorum. Unutma sen artık bir genç kızsın ve yaşına uygun davranman gerekiyor.
Nerede olursa olsun sesinin tonuna dikkat et. Fazla bağırıp çağırma. Biri bişey sorduğunda olabildiğince sakin bir şekilde cevap ver.
Mutlaka kıyafetlerine özen göster. Temiz ve modaya uygun olmalı. Kıyafetinin fiyatı kimseyi ilgilendirmez. Bazı kızlar kıyafetlerinin markasından kuruşuna kadar söylemeyi çok severler. Bu yüzden öylelerine hiç aldırma. Böyle yaparak aslında kendilerini küçük düşürüyorlar. Öyle kızlar tanıyorum ki pahalı kıyafetlerin arkasına sığınıyorlar ama aslında giyim hakkında hiç bir şey bilmiyorlar. Ama çok az bütçeyle çok şık oluna bilir. (İvana Sert :))

Bazen gerçekten de anne babalarımızı anlamakta güçlük çekiyoruz maalesef. Ama bu durumdan en kolay sıyrılma şekli hee diyip geçmektir bence. Ben öyle yapıyorum. Anneler bazen bişeyi 50 kere tekrar etmekten hiç yorulmazlar ya, işte bu yüzden bu gibi durumlarda " tamam anneciğim, öyle yaparım" diyerek geçiştiriyorum. Ve işe yarıyor. Ama bir taraftan da onların değerini bilmeliyiz diye düşünüyorum.

Özgüvenli olun. Yürürken başınızı dik tutun ve sadece önünüze bakın. Başkalarının senin hakkında ne düşündüklerini umursama. Bu hayat senin hayatın. Nasıl giyinmek istiyorsan öyle giyin, kiminle arkadaş olmak istiyorsan onunla ol. Bazen gerçektende bazı şeyleri takmamak gerekiyor.

Kıyafet Ve Okul TavsiyeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin