Selam kızlar. Malum kış yaklaştı. Bu yüzden ben de kışın giyebileceğimiz kıyafetler hakkında bir bölüm hazırlamak istedim.
Mevsimlerin hepsi çok güzel, ama kış bambaşkadır. Çünkü karın yağışını sadece kışın izleyebiliyoruz ve bu bana keyif veriyor gerçekten. Bakalım bu kış neler modaymışşş?...
Medyaya bakın ilk önce. Beğendiniz mi? Ben çok beğendim. Bunlar geçen sene modaydı bu sene de moda olacağını düşünüyorum.
İlk önce ilk resimdeki atkıdan başlayalım. Bence çok hoş. Renkleri de güzel. Kışın vazgeçilmezi atkılardır tabii ki. Okula giderken kıyafetinizle uyum sağlayan atkı ve eldivenleri tercih edebilirsiniz. Mesela paltonuz griyse atkınız gri,mavi ve lacivert gibi renklerden oluşabilir.
İkinci resimdeki salaş krem rengi hırka sezonun trendi. Çok cool görünür. Eğer okulda etek giyiyorsanız üzerine etekle aynı boyda olan bir hırka giyebilirsiniz. Ve ya önü kısa arkası uzun hırkalar da çok hoş görünür.
Diğer resimdeki mont çok güzel bence zaten bunlar çok moda ve çoğu kişi bunlardan giyiyor. Bunların lacivert olanları daha güzel oluyor. Uzun yani diz hizasında olan montlar daha çok ön planda.
Veee geldik en önemli kısım olan ayakkabılara. Eğer okulda etek giyiyorsanız resimdeki gibi bir bot giyip altına esprili ve ya düz bir çorap giyebilirsiniz. O sizin zevkinize kalmış bir şey. Size tavsiyem kışın siyah, lacivert ve bunun gibi koyu renkli ayakkabılar tercih etmeniz. Bağcıklı botlar her zamanki gibi çok kullanılıyor. Medyadaki rugan ayakkabıya bayıldım bu arada.
Az kalsın bereleri unutuyordum. Medyaya resmini koymamışım ama yine de söyleyeyim. Özellikle de siyah olanlar daha güzel görünüyor.Kızlar hangi kıyafetler hakkında ve ya ne ile ilgili bir bölüm yazmamı istiyorsunuz?
Yorumlarda belirtin lütfen...
Okuduğunuz için teşekkürler vote ve yorumları unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kıyafet Ve Okul Tavsiyeleri
No FicciónBu kitapta kızlarla ilgili her şey var. Saç , makyaj, dersler,cool olmak, moda ne ararsanız var. Oy vermeniz için sizi zorlayamam ama beğendiyseniz oy vermeniz 2 saniyenizi alır. Yorumlarda da kendi fikirlerinizi bildirebilirsiniz. Umarım beğenirsin...