İstek bölüm : saç kabarıklığı

821 14 6
                                    

Saçlarımızın bizler için ne kadar değerli olduğu ortada. Her ne kadar hepimiz düzgün ve ışıltılı saçlara sahip olmak istesek de genlerimizden gelen pek çok etkenden dolayı saçlarımız bazen şekil almaz hale gelebiliyorlar ve kabarık saçlarla gezmek artık günlük hayatın bir parçası haline gelebiliyor. Ancak kabarık saçların da saça zarar vermeden çok daha şekilli hale getirilmeleri çok daha güzel görünmeleri mümkün. Sizler için vereceğimiz bu tavsiyeler kabarık saçlar için çözümler elde etmenizi kolaylaştıracaktır.
Unutmamanız gereken ilk nokta saçlarınızı fazla rahat bırakmamaktır. Elbette onlara zarar gelmesini istemeyiz ama tamamen doğal bir şekilde bırakmak ve bakımlarını gerçekleştirmemek günden güne daha çok kabarmalarını ve şekil almamalarını sağlayacaktır. Düzenli olarak saçlarınıza uygulayacağınız çeşitli maskeler ve bakım ürünleri sayesinde hem beslenmelerini sağlayabilirsiniz hem de daha kolay şekil almalarına yardımcı olursunuz.
Bakımınızın yanında kesinlikle saç düzleştirici ya da ütü gibi ürünleri kullanmamanızı öneriyoruz. Bu ürünler saçlarınızın sahip olduğu tüm canlılığı yok etmekte ve bakımlarınızın boşa çıkmasına neden olmaktadır. Fön çekmenin bile saçlara verdiği zararı dikkate alırsanız, her türlü ısıl işlemden saçlarınızı uzak tutmanız gerektiğini ve bu çözümlerin sadece geçici olduğunu farkedebilirsiniz. İlla ki fön çekmek zorundaysanız bilhassa iyon özelliğine sahip olan ve saçlarınızın elektriklenmesini önleyen cihazları tercih edebilirsiniz.


Eğer uykudan kalkar kalkmaz saçlarınızı düzenleme işine girişirseniz bunun ne kadar zor olduğunu göreceksiniz. Bütün gece boyunca bozuk şekilde kalan saçlarınızı bir kaç dakika içerisinde şekle sokmak imkansızdır ve bu nedenle gece yatarken en azından bir topuz yaparak saçlarınızın şeklini korumasını sağlamalısınız. Bütün gece boyunca kontrol altında tutulan saçlar sabah sadece bir kaç hareket neticesinde şekil alacaklardır.
Çok sıcak ya da çok soğuk günlerde saçlarınızın ihtiyaç duyduğu nem hava koşulları nedeniyle kaybolur ve bu nedenle kuruyan ve daha da kabaran saçlarla başbaşa kalırsınız. Marketlerde satılan pek çok saç nemlendirici ürünü tavsiye edildiği şekilde kullanırsanız saçlarınızın nemini koruyabilir ve daha hacimli ancak düzgün durmalarını sağlayabilirsiniz. Saçlarınızın fazla bakımda da az bakımda da kötü görüneceğini unutmamalı ve bu işin ayarını tutturmalısınız.

Kıyafet Ve Okul TavsiyeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin