Cool bir kız nasıl olmalı? 2. bölüm

1K 19 4
                                    

Olabildiğince çok okumaya, araştırmaya, öğrenmeye çalışın. Bilgili olun. Yeni çıkan filmler, şarkılar, teknolojik yenilikler, okulunuz, yaşadığınız yerle ilgili yeni olaylar. Bunlardan haberdar olun. Mesela birisi bir şey sorduğunda bilmiyorum, hiç duymadım gibi durumlar olmasın.

Gitar, piyano çalmayı öğrenin ve bu yeteneğinizi okulda da göstermeye çalışın. Böyle olursa okulda acayip havanız olur. Ve ya okulunuzda dans, tiyatro gösterileri ,düzenleniyorsa orada kendinizi gösterebilirsniz.

İzin veriliyorsa okul formanın üzerine medyadaki kazaklardan giy bence çok cool ve güzel görünür.

Sınıf başkanlığına adaylığınızı koyabilirsiniz. Çünkü sınıf başkanları okulda daha çok tanınır.

Kıyafetinize,ötemizliğinize ve hareketlerinize her zaman dikkat edin. Kıyafetleriniz pahalı olmak zorunda değil, bunu unutmayın. Maddi konularda ailenizi sıkıştırmamaya çalışın ve onların değerini bilin.

Her zaman kendi fikirlerin ön planda olmalı. Kimsenin lafıyla hareket etme.

Saçlarının bakımına özen göster. Sık sık yıka. Ama çok ısı kullanmamaya dikkat et. Maşa ve düzleştirici yerine doğal yollarla şekil verebilirsin. Ben de genelde öyle yapıyorum.

Okulda, sınıfta, kantinde bağırıp- çağırma. Ne olursa olsun sakin bir şekilde cevap vermeye çalış. Her yerde bağıra-bağıra gezersen insanlar senin agresif olduğunu düşüne bilir.

Arkadaşlar sınavlara hazırlanıyorum o yüzden bölümler biraz gecikebilir. Çok özür diliyorum. Ama boş zamanım olduğunda telafi etmeye çalışacağım. Lütfen yorum ve oylarınızı eksik etmeyin. Bu arada 12.500 kişi okuyor. Tüm okuyucularıma tek tek teşekkürler. Okumaya devam edin..,🤓

Kıyafet Ve Okul TavsiyeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin