@Tavsiyeler

610 16 5
                                    

Bu laf ne kadar sıkıcı olsa da mutlaka derslerinize çalışmanız gerekiyor. Evet bazıları çok çalışanlara inek diyor. Böylelerine kafayı takmayın. Dersinizi çalışın ama sosyal yaşantınıza da önem verin. Unutmayın biz asla bir kez daha ergen olmayacağız. O yüzden nasıl istiyorsan öyle yaşa.

Modaya önem ver. Genç kızlar için kıyafetler ve moda çok önemlidir. Bu yüzden modayı takip et.

Kışın değişik bereler ve renkli atkılar kullanın.

Saç modeli olarak kışın açık bırakmayı tercih ediyorum. Hafif bir dalga yapın ve güzel, siyah bir bere takın. Çok cool görünecektir. Ben kışın örgü at kuyruğu falan yapmıyorum. Bere kullandığım için bozula bilir. Yanınıza küçük bir toka alın ve saçınızı açık bırakmaya kızan öğretmenleriniz varsa onların dersinde toplayın. Sonra yine açabilirsiniz.

Yılbaşı geldi... Arkadaşlarınızla toplanın, sinemaya gidin, birlikte eğlenceli bir şeyler yapın. Böyle anlar unutulmaz.

Okul faaliyetlerine katılın. Tiyatro, spor, dans dersleri alın. Bu hem sizin için çok iyi olacaktır, hem de okulda havanız olur.

Ödevlerinizi asla aksatmayın. Kendinize de çok eziyet etmeyin. Bir saat ders çalıştıktan sonra, mola verin, meyve yiyin. Bitter çikolata beynimizin daha hızlı çalışmasına yardım ediyormuş. Ama fazlası da zarar tabii.

Okumak, araştırmak, öğrenmek çok güzel şeyler. İngilizce mutlaka bilmemiz gereken bir dil. Çünkü gelecekte de ihtiyacımız olacaktır. Eğer aranızda ingilizceyi çok seven ve gelecekte de bu yönde bir şeyler yapmak isteyenler varsa tavsiyem şu, bol bol ingilizce şarkılar ezberleyin, videolar izleyin. Bunlar kelimeleri daha doğru telaffuz etmenize yardımcı olur. Ben öyle yapıyorum.
Olabildiğince öğrenmeye, araştırmaya meyilli olun. Kitaplar okuyun, bilgili olun. Birisi bişey söylediğinde hiç duymadım, bilmiyorum gibi şeyler olmasın yani. Bilginizle herkesi kendinize hayran bırakırsınız. İnsanlar sizin bu kadar şeyi nereden bildiğinizi merak edecektir. Pahalı kıyafetler, marka ayakkabılar yerine bilginizle insanları şaşırtın.

Yorum ve vote lütfen...

Kıyafet Ve Okul TavsiyeleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin